Overgaan naar het nieuwe forum.

  • Huub

    Ik ben al 2 maanden pogingen aan het doen om op het nieuwe forum te komen, maar dit lukt niet, heb de moed opgegeven.

    Ik ga in juni naar Hurghada daar zal ik best wel hulp krijgen om erop te komen, moet ik dan blij zijn, terwijl tientallen andere vaste prikkers er niet op kunnen.

    Alle mensen wat nieuw zijn, en op het nieuwe forum via de startpagina willen in logen proberen dat 2 keer en dan niet meer, dit is heel belangrijk voor mensen wat voor de eerste keer naar Egypte willen en veel vragen hebben zeker nu in deze tijd, voor mensen die thuis zijn in Hurghada is het allemaal vanzelfsprekend, maar niet voor mensen die voor de eerste keer willen gaan en argwaan hebben om er heen te gaan vanwege de overdreven onrust in met name Cairo en de rest van het land.

    Ik hoorde gisteren van mensen die er regelmatig op keken, er al weken niet meer op zijn geweest.

    Er moet snel een verbetering hierin komen, of op dit oude en goed werkende prikbord blijven.

    Als er niet vlug een oplossing komt ben ik bang dat het doodbloed.

    Herman als er een oplossing is komt er snel mee !!!

    Groeten, Huub.

  • agnes

    Dat doet het nu al Huub, veel klachten over het niet kunnen inloggen.

    Tilly belde mij ook al en geeft het ook op na een aantal pogingen.

  • daharss@gmail.com

    Hoi Allen,ik geef het op. Net voor de zoveelste keer geprobeerd om in te loggen. En het lukt me nog steeds niet. Je mag inmiddels toch verwachten-dit duurt nu al weken-dat er door de verantwoordelijken op zijn minst gereageerd word op dit ongemak. En er moet een oplossing daarvoor komen. Buiten dat ik de nieuwe site zeer onaantrekkelijk vind. Het is een gedrocht. Is er nu niemand onder de verantwoordelijken die verstand heeft van lay out,opmaak dus? Wij als prikkers zijn maar eenvoudige bezoekers.

    Het oude prikbord was en is prima. Vertrouwd,aantrekkelijk,overzichtelijk en een ieder,nieuw of oud,toerist of ingezetene voelt er zich thuis. Groet Dahars.

  • agnes

    Helemaal mee eens Daharss.

  • Hermann Wulff (Beheerder)

    Het vervelende is dat ik ook geen respons krijg op mijn klachten en er niets mee kan.

    Zet niet meer overal je klacht neer maar in één topic, dan stuur ik het verder.

    Groet, Hermann

  • daharss@gmail.com

    Hi Allemaal,dank voor je zeer snelle reactie Hermann. Aan jou ligt het niet. Je zet je voor 100%,ja zelfs voor 200% in voor deze site. Als ik jou was zou ik toch goed aan de bel trekken. Een beheerder,die zijn ei niet kwijt kan.Dat kan toch niet. Ik bekijk dit met een lekenoog en vanaf een afstand,maar ik vind dit slecht geregeld. Op de eerste plaats voor jou,onze beheerder,mag ik wel zeggen. Ik kom over een paar weken wel weer hier kijken hoe de stand van zaken is. Zo wekt het alleen maar ongenoegen bij me op. Groet van Daharss.