Hurhgada

  • Klaas

    Hoe is het nu in hurhgada is bel air open en hoe druk is het in de rest van de hotels.IK hoop goede hoop dat het na de verkiezingen weer de goede kant op gaat.WE denken er over om in september deze kant weer op te gaan.WAt is het momenteel trouwens erg rustig op het prikbord .

  • agnes

    Het is ook de bedoeling om nieuwe berichten op de nieuwe startpagina te plaatsen en dus niet meer hier.

    Vind de nieuwe site vreselijk saai, geen kleur, niet uitnodigend.

    Zal nog wel het één en ander aan moeten gebeuren maar dan nog, nee, jammer dat dit prikbord eruit gaat.

  • daharss@gmail.com

    Hi Luitjes,ik wil best wel nieuwe berichten op het forum plaatsen,maar ik kan nog steeds niet inloggen. Buiten dat vind ik die site een gedrocht. Maar ik zal niet in herhaling vallen. En inderdaad het is rustig hier. Zelfs de jongens en meisjes ondernemers in Hurghada zijn schijnbaar elders. Ook aan mijn uitnodiging om het prikbord wat te verlevendigen met verhalen vindt tot nu toe geen gehoor. Maar wat niet is,kan nog komen. Anders neem ik misschien zelf de pen ter hand. Groet van Daharss.

  • Manonniii

    Ik heb gisteren geboekt voor 15 dagen bel air. Maken er samen met het personeel gewoon wat van. Zon, zee gezelligheid. Wat wil je nog meer.

  • Peter Overeem

    Hurghada is inmidels weer lekker druk hoor, ons hotel is voor 80% bezet en dat zijn de meeste hotels. Dus aanspraak genoeg hoor!

  • daharss@gmail.com

    Hi Peter,wat fijn om van je te horen. Ik dacht al waar zijn de Hollandse meisjes en jongens ondernemers gebleven. Toch niet naar Nederland terug. En wat een goed nieuws. Genoeg praatjes maken met deze en gene op een dag en de boterham wort ook wat dikker belegd. Houden zo! Buiten dat voor jou vrijwel elke dag de zon schijnt. Nou dat is hier anders. Dagen achter elkaar met regen. Kun je je voorstellen dat ze de kamelen in Hurghada op het droge moeten halen vanwege de nattigheid? Zo erg is het hier. Voor de ponys dan.

    Zoals je waarschijnlijk wel gemerkt hebt,zitten we hier al een tijdje met een gedrocht van een nieuwe site,een beheerder die zijn ei bij de verantwoordelijken niet kwijt kan en bezoekers van het prikbord die steeds gefrusteerder raken door die inlogproblemen. Soms is het leven niet aangenaam.

    Ik denk dat ik ook maar die kant op kom. Even bij jullie de kop verzetten. Groet Daharss.