TILLY, ZWEMMEN MET (WILDE) DOLFIJNEN!! 100%

  • tamara.posthuma@home.nl

    Wij zijn dit jaar voor de 4x met Tilly wezen zwemmen/snorkelen met dolfijnen! In een woord prachtig!! iets wat

    je moet hebben gedaan als je in Hurghada of Makadi bent. De hele dag is fantastisch, personeel en eten aan boord is toppie!

    Tilly is een nederlandse vrouw die al jaren in Hurghada leeft en daar dolfijnentrips organiseert met kleine groepen mensen.

    Haar telefoonnummer is : 00 20 100 5045815 of SMS haar jou nummer of hotel en kamernummer en ze neemt contact met je op!

    Tilly dankje! Liefs Tamara, Marc, Indy, en Senna……. en groeten aan Alain!!

  • mariesjaschipper@hotmail.com

    Hallo, wij zijn al aardig wat keertjes in Hurghada geweest, maar hadden nog nooit van Tilly gehoord. Ik ga altijd 1x met mijn man mee met de boot als hij gaat duiken (Bleu water Dive ) vaak vallen we in de prijzen en zien we dolfijnen. Ik weet niet wat ik me bij ( Tilly) moet voorstellen. Ga je een hele dag op zee ? Zitten de dolfijnen in een afgesloten gebied? ( dan gaat het meteen voor mij over ) En wat zijn de kosten? Ik zou hier graag wat meer info over willen,aangezien we 19 juni weer naar Hurghada komen. Alvast bedankt!

  • simone de vries

    Heb helaas niet met Tilly naar de dolfijnen kunnen gaan (ze was toen nog in nederland) Ben wel met een kennis van haar geweest die het op dezelfde manier aanpakt als Tilly. Je gaat lekker met de boot weg de open zee op. Tilly weet als geen ander waar de dolfijnen zijn (heb haar meerdere malen aan de telefoon gehad) Ze jaagt de dolfijnen niet op sluit ze niet in (zoals ik wel van anderen gehoord had die dat deden) Als de dolfijnen gespot zijn ga je het water in en snorkel je naar ze toe. Als ze zin hebben gaan ze met je spelen. Helaas voor mij waren de dolfijnen te ver weg en had ik te weinig conditie om naar ze toe te gaan,maar het personeel van Yasser deed er alles aan om mij bij de dolfijnen te krijgen. Helaas kon ik niet snorkelen en raakte aldoor in paniek,dus bleef lekker op open zee ronddrijven. Maar de dolfijnen kwamen naar mij toe :-) Ze kwamen onder mij zwemmen en spelen . Dat was het mooiste wat ik ooit gezien heb. Verder die dag lekker eten luieren en nog verschillende plekken aangedaan om te snorkelen. Zo ziet ongeveer de dag met Tilly er ook uit. SMiddags gaat zij geloof ik ook weer naar de dolfijnen,maar dat weet ik niet zeker. Bij Yassar was het zo dat de meesten wilden snorkelen. Bij Tilly ben je met Nederlanders en ja dat praat toch wel even euker dan met duitsers. Ik ben die dag alleen mee geweest. Volgende keer dat ik ga zoek ik echt een maatje op in het hotel of via facebook of via hier. Afgesloten gebied zou ik dus ook zeker niet willen!!!!!!!Vrijheid blijheid

    Ik zou zeggen DOEN!!!! Ook al ben je alleen er zijn nederlanders op de boot om gezellig mee te kletsne. En Tilly is een schat!!!!!!!! Vindt het jammer dat ze toen nog niet in Hurghada was en als we weer gaan is ze geloof ik al weer terug in nederland (familiedingen) dus pak die kans

    groetjes Simone

  • alex68

    Marie we zijn vorig jaar ook via Tilly naar de dolfijnen geweest en het was een prachtige dag .

    we hebben ruim een uur met de dolfijnen gezwommen en het was zeer diervriendelijk kortom een geweldige dag beleeft met de kinderen en Petra.

    We gaan dit jaar weer ik zou zeggen zeker doen een geweldig mooie ervaring die je nog lang zal herinneren

    Groetjes Alex Polly Emma en Tom.