Eind April feessies

  • aart bos

    We waren er al jaren zo aan gewend geraakt; Koniginnenacht en Koniginnedag dus moeten we even wennen aan de nieuwe naam en de nieuwe datum.

    Ook mijn verjaardag zal nooit meer op een officiële feestdag zijn. Ik ga 62 worden en voor het eerst is mijn feessie niet op Koniginnedag.

    Wat gaan we doen:

    Vanaf 25 april t/m 30 april staat er weer een groot luchtkussenkasteel bij ons voor op de boulevard voor de kinderen.

    op KONINGSNACHT vieren we de aanstaande WILLEMdag met Hollandse hapjes, Hollandse muziek en om 23u45 allemaal een keil ( gratis ) om op de gezondheid van onze koning te proosten.

    KONINGSDAG alles in Oranje en uiteraard de hele dag de televisie op de Nederlandse zenders om alle festiviteiten mee te krijgen. Marianne zorgt weer voor lekkers

    30april is mijn verjaardag en wil dat toch gewoon vieren. We doen een keil en weer lekkers

    ALLE drie de dagen is de bierprijs veertien ( 14 ) pond en een wijntje doet zeventien ( 17 ) en op de kaart 10% korting

    TOT ZIENS!

    Ps. Dankzij Peter van Voodoodivers ben ik nu op het prikbord, mij is dat al een paar weken niet gelukt

  • TOM van Straalen

    Geweldig Aart . Nou ken ik je weer.

    Mag voor mij een keil ook een Sakarra zijn. Ik mag nog geen sterke drank.

    Als ik vooruit betaal krijg ik dan 3 weken 10 procent korting. Drinkt zo lekker weg,

    Ik zie je en je Marianne morgen. We zijn al halverwege in Düsseldorf

    Groetjes Tom gonnie