Niet meer posten gaan over naar nieuw forum

  • HermannWulff

    Nieuwe post graag op onderstaand forum:

    https://hurghada.startpagina.nl/forum/41/

    Groet, uw beheerder Hermann

  • Miriam Kok

    Hi Hermann,

    Ik heb geprobeerd me aan te melden bij het nieuwe forum onder mijn oude naam: Miriam Kok en mijn oude wachtwoord maar dat lukt niet.

    Als ik me opnieuw registreer lukt dat helaas ook niet. Waarschijnlijk doe ik iets fout maar ik zie even niet wat, weet jij een oplossing?

    Gr. Miriam

  • daharss@gmail.com

    Ook ik kan niet inloggen. Bovendien vind ik het forum er enorm saai uitzien. De layout dus. Niet elke verandering is een verbetering. Ik hoop dat het inloggen spoedig wel gaat lukken. En dat de kinderziekten daarmee overwonnen zullen zijn.

  • JolandaH

    Ik kon in eerste instantie ook niet inloggen. Controleer eens je gebuikersnaam. Bij mij stond automatisch mn emailadres ingevuld, maar dat is dus niet mn gebruikersnaam.

  • JolandaH

    Hoe lang blijft dit prikbord nog open?

  • daharss@gmail.com

    Dag Jolanda,deze vraag kun je het beste stellen aan onze beheerder Hermann Wulff. Succes! van Dahar.

  • simone de vries

    Vindt ht jammer van dat nwe forum (sorry) Dit was echt zo een leuk plekje om iedere dag even te kijken,of er reacties waren of gewoon of iemand een vraag had. Dat verdelen in catogorieen is naar mijn idee lang niet zo leuk. Hier kijk je wat er gepoost is zie je alle vragen en automaties lees je dan ook dingen die interessant zijn

    groetjes simone

  • de badmuts

    daharss@gmail.com Schreef:

    ——————————————————-

    > Dag Jolanda,deze vraag kun je het beste stellen

    > aan onze beheerder Hermann Wulff. Succes! van

    > Dahar.

    Hallo Dahar,

    Herman is de starter van deze topic. Dus de vraag is geheel terecht op deze plaats.

    Groet, Ton

  • daharss@gmail.com

    Hi,de badmuts. De vraag van Jolanda is duidelijk. Evenals mijn antwoord. En laat er geen misverstand over bestaan. Natuurlijk is dit hier de plek om vragen te stellen. En Hermann,onze heheerder, is degene bij uitstek die dit dit soort vragen kan beantwoorden. We mogen er trots op zijn dat hij alles in het werk stelt om deze site aantrekkelijk en uitnodigend te maken. Aan hem ligt het niet. Maar het nieuwe forum is jouralistiek gezien een gedrocht. Het oude prikbord nodigt juist uit om te lezen en te reageren. Bovendien kan je alles makkelijk terugvinden. Waarom deze veranderingen eigenlijk? Misschien is dit ook wel een vraag voor Hermann.