Beste Daharss, (heb je ook een gewone naam? Dit is allemaal zo anoniem)
Onze gasten komen bij ons omdat ze bij Voodoo Divers de beste service krijgen voor hun geld, we hebben de beste gidsen, mooiste boot en beste instructeurs voor duikcursussen. Een groot percentage van onze gasten komt elk jaar of zelfs meerdere keren per jaar terug en die hoeven we niet over de streep te trekken met gratis dagen aan boord, ze weten dat ze waar krijgen voor hun geld. Binnenlopers heb ik bijna niet waardoor ik een goede planning kan maken en het bij ons niet zo chaotisch is als bij vele andere. Vaak heb ik al maanden email contact met mensen die bij ons komen duiken/snorkelen of een cursus komen doen.
Van de mensen die ik hier op startpagina van info heb voorzien zie ik er eigenlijk maar heel weinig bij mij verschijnen, vindt ik trouwens helemaal geen probleem hoor, ik geef graag info zodat de Nederlanders daar profijt van kunnen hebben tijdens hun vakantie.
Dat gezegd hebbende wil ik jou idee best wel proberen hoor, je zegt je idee van de Egyptische regering afgekeken te hebben, maar als je daar afkijkt moet je je wel realiseren dat de toegang tot een tempel/tombe natuurlijk maar een kleine gift is, het gaat dan over een paar Egyptische ponden en je zal nog steeds de reis moeten betalen om daar te komen. Hurghada heeft geen oudheden dus we hebben het dan over Luxor of Cairo, op zo'n dag geef je snel 100 Euro per persoon uit, dus de toegang tot de tempels is maar een heel klein percentage van je kosten.
Mijn aanbieding zal ik posten als nieuw topic.
Groetjes,
Peter
PS Het is beter om op het nieuwe forum verder te gaan.