Lievelingsknuffel vergeten in Hurghada

• steven

Mooi dit draadje! De vraag is nu, wie MAG Jenneke helpen(tu)

• Jenneke

Wat fijn dat er zoveel mensen meeleven!

Vronie, ik heb je email ontvangen, maar de snelste oplossing is dat Aart de knuffel ophaalt, dus de help van je dochter is niet langer nodig.

Aart, ik heb je gegevens doorgegeven aan Sameh El Nagar van het hotel. Ik hoop dat hij op korte termijn telefonisch contact met je opneemt om een afspraak te maken.

Bedankt voor alle behulpzaamheid!

• joljo55@hotmail.com

Hoi ik ga volgende week vrag of ze m in mamlouk bij de receptie neerleggen en laten zeggen dat Jolanda m meeneemt geef m aan mr Hassan of Mohamed gazely van de receptie dan neem ik m 2 febr mee terug

• aart bos

Net kontakt met het hotel gehad , ga “ lieve rat ”straks halen en dan mag die met me mee donderdag. Stoel bij het raam gereserveerd voor hem

• joljo55@hotmail.com

goede terugvlucht ik ga na 3 weken snel weer terug mis het warme weer en mijn vrienden

• Hendrika

Hartverwarmend dit hele draadje.

• Jenneke

Geweldig Aart! Wij kijken uit naar zijn thuiskomst!

• aart bos

Ratje intussen verhuisd. We werden als VIP's ontvangen. Van hoofdreceptie “ de knuffel ” ontvangen na ondertekening van overdrachtsverklaring.

Hij mag nu bij mij slapen !

Hoe heet tie eigenlijk

• steven

En hier is Ratje danX(,

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t1/1525146_704957776195134_1923672712_n.jpg

Aart je bent een topper(tu)

• agnes

op de facebooksite van Orange Cafe een leuke foto van Aart, hotel personeel en natuurlijk Ratje, hahaha, leuk.