Lievelingsknuffel vergeten in Hurghada

• Jenneke

Hallo forumlezers,

Ik kom net terug van een heerlijke vakantie met mijn man en kinderen vanuit Hurghada. Helaas is mijn driejarige zoontje zijn lievelingsknuffel -een ratje- vergeten in het hotel Sunrise Garden Beach. De receptie heeft hem gevonden en is bereidt hem op te laten halen om naar Nederland te versturen, maar de kosten daarvoor blijken nogal prijzig te zijn. Ondanks de grote emotionele waarde vind ik ruim 90 euro toch een beetje te gek voor een Ikea-knuffel..

Nu hoop ik dat iemand die binnenkort naar dit hotel of naastgelegen hotel Sentido Mamlouk gaat de knuffel voor ons mee wilt nemen naar Nederland. Of misschien is er toevallig iemand die in Hurghada woont? Ik kom erg graag met je in contact via mijn emailadres!

Groetjes Jenneke

• aart bos

Hallo Jenneke,

Geef de receptie maar door dat ik hem ga halen. Geef me een naam door van iemand daar en ik ga. Voor half feb is die dan in kikkerland en verstuur ik het beessie vanuit Harmelen.

Groet van Aart van Orange cafe

• Huub

Hier moet toch een grote reddingsactie voor op touw gezet kunnen worden.

We hebben de programma's spoorloos en vermist, maar daar gaat het erom als mensen of knuffels vermist zijn.

Maar hier moet echt wel de underground van Hurghada er aan te pas komen.

We hebben de laatste dagen al een actie voor Herman met goed gevolg op touw gezet, heeft wel bloed, zweet, tranen en een krat Sakara gekost,

maar dat was ook goed gekomen.

Jenneke, dit gaat ook wel goed komen, even een paar uur afwachten, de meeste van dit soort gevallen worden dan ook diep in de nacht besproken.

Als dit niet het geval is ga ik hem persoonlijk halen, maar dit is dan pas in Juni.

Morgen ziet de wereld weer heel anders uit.

Groeten, Huub.

• vronie

Hallo Jenneke.

Mijn dochter gaat aanstaande zaterdag naar dit hotel voor 8 dagen.

Misschien dat zij iets voor je kan betekenen.

• Huub

Hallo, Jenneke.

Ik wis dat dit gaat gebeuren, terwijl ik aan het tikken ben heeft de underground van Hurghada zich al gemeld.

Ik wist ook dat dit goed gaat komen.

Weer een goede actie, Aart.

Groeten, Huub.

• aart bos

Hallo Janneke,

Ik heb net geboekt en kom donderdag via Brussel naar nederland. Ik begrijp dat je kontakt hebt met iemand van het hotel. Geef hem mijn nr door 01225911667. Vraag hen mij even te bellen, ik maak een afspraak en haal ratje op. Mag met mee op reis

• Jenneke

Geweldig dat er zo snel al op gereageerd wordt en er behulpzame mensen zijn op deze wereld!

Aart, erg bedankt voor het aanbod, maar ik begrijp dat de dochter van Vronie eerder in Nederland terug zal zijn.

Vronie zou jij of je dochter mij willen mailen? Dan kunnen we even wat dingen met elkaar afstemmen.

Enorm bedankt voor jullie behulpzaamheid!

• simone de vries

Heb hier niets mee te maken (we gaan pas in april. Maar wil toch even zeggen dat ik het geweldig vindt zoals hier gereageerd wordt. Gelukkig bestaan er nog mensen die elkaar willen helpen

• vronie

heb je mijn e-mail ontvangen jenneke ?

• Peter Overeem

Hoi aart, geef de knuffel even mee aan Marianne zondag dan zorg ik er voor dat ie weer snel in NL is, heb bijna elke dag mensen die terug vliegen.