De prijzen verschillen zeker per week.
Mijn dochter heeft 2 weken geleden een reis geboekt voor 8 dagen bij Neckermann voor 380 euro, bij Sunrise select garden resort.
Nu is die reis op de zelfde datum 507 euro.
Ik ga zeker 2 keer en soms 3 keer per jaar naar Hurghada.
doe dit al een aantal jaar….
Ik ga dan naar Alladinn of Jasmine.
Ik weet van te voren in welke periode ik wil.
Hiervan uitgaande kijk ik bij alle operators en uiteindelijk kom ik eigenlijk altijd uit op ARKE of CORENDON wat prijzen betreft.
Daar beide toestellen, naar mijn mening, gelijk zijn, kijk ik naar diegene die de beste vluchttijden hebben.
( smorgens vroeg vertrekken en savonds voor 1700 vertrek vanuit Egypte, daar je dan de laatste dag volledig benut.
Een dag begint namelijk bij de operatos om 00.00 uur )
Groet Edwin
Wachten loont!! Neckermann heeft nu tijdelijk super kinderkorting, kinderen in de zomervakantie
voor 249€ pp, tevens geboekt met mijn visacard waardoor ook nog eens 8% korting op totaal, en tijdelijk
57€ cashback actie.
Wij zijn hierdoor van 3150 naar 2360€ gedaald!
Ik heb gelijk geboekt, Primasol Titanic Resort, juli 13 dagenX(
Wij hebben al verschillende keren een vakantie geboekt via Arke dreamdeals.
Voor weinig geld een lekker weekje weg in een goed hotel. Ongeveer € 450,- all in.
Kies je voor echte luxe, dan betaal je daar ook meer voor.
De reis alleen boeken we via de goedkoopste aanbieder. Meestal rond d € 300,-.
Naast de reis heb ik de excursies geboekt via completetravel.nl.
Aardige nederlandse dame die je meteen antwoord geeft via mail of telefoon op al je
vragen. We zijn naar Cairo, Luxor, paradijseiland en dolfijnentrip geweest.
Geweldige begeleiding met Egyptenaar die zelfs nederlands sprak. Toch handig als het
gaat over de oudheid.
In Nederland wordt alles al geregeld zodat je op vakantie niet naar verkooppraatjes hoeft te
luisteren van de reisorganisatie of buiten het hotel moet gaan boeken
Toen we aankwamen kregen we meteen een sms of we een goede reis hadden gehad en de
tijd waarop we zouden worden opgehaald voor de excursie.
Egyptenaar Kamal, medeeigenaar van completetravel.nl, doet er hier alles aan om je een
geweldige vakantie te bieden met schitterende excursies. Niet massaal maar in kleine groepjes
of individueel.
De site van completetravel laat zien wat ze bieden en tegen welke prijzen. Top georganiseerd.
Vandaag nog eens een prijscheck gedaan op onze geboekte reis, en wat bleek…….nog eens160€ eraf,
Balen toch nog te snel geboekt. Neckermann gebeld, situatie uitgelegd, kon nog annuleren, zat nog binnen de 5
dagen bedenktijd, en kon overnieuw boeken.
Maar de aardige mevrouw zegt “ ik doe dat wel even voor u” , dikke (tu) voor Neckermann!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?