(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)
(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)
Zij er iemand veel duimpjes? Bij een bakkie Senseo of een Sakara -D we gaan het er over hebben.
Dankzij veel lezen hier is voor mij de voorpret een hele grote voorpret geworden. Zeg vaak tegen mijn mannetje ,heb dit gelezen heb dat gelezen. Hij kan het woord prikbord niet meer horen,dus kan je nagaan hoe vaak ik het hier genoemd heb en hoeveel plezier ik ervan heb.
Dus Herman ,Zoals we hier in Groningen zouden zeggen. Kop dr veur,bist helemaal mesjokke loat die nait krankjorum maokn. Even vertaling die denken ze schrijft abracadabra. Komop,ben je helemaal gek geworden ,laat je niet gek maken.
(tu)(tu)
groetjes Simone
Sorry hoor,ben hier nog maar net maar waarom zo negatief????? Er zijn genoeg mensen die zo langzamerhand uitgekeken worden van Turkije ,Griekenland,Spanje en gaan nadenken over Egypte. Ikzelf had al jaren de droom ooit eens naar Egypte te gaan. Al is het daar misschien niet helemaal veilig,maar is Griekenland Turkije of vroeger Spanje wel veilig?(of veilig geweest?)Dankzij dit prikbord en andere plekken waar ik gelezen heb over Egypte.Heb ik gelukkig mijn man over de streep kunnen trekken om naar Egypte te gaan.
BE POSITIVE AND SMILE:)-D
Groetjes Simone
beste Hermann,
graag nodig ik je uit voor ons uitstapje naar de kapper. dan houden we meteen een diepzinnig gesprek over bepaalde mensen die kunnen genieten van de anonimiteit van het internet en over al die leuke mensen die elkaar het zonnetje op de bol gunnen. jij en velen horen bij de zonkijkers en dat willen we zo houden
ik, als digidebiel weet dat duimpje niet te vinden, dus doe ik er 5 ( vijf ) zo.
Klaas Schreef:
——————————————————-
………"het meest trieste is nog bepaalde ondernemers die hun frustraties hier helemaal laten gaan .ik begrijp heel goed dat het
hun broodwinning is.maar het zal jaren gaan duren voordat egypte weer is wat het geweest is.de echte die hards gaan toch wel naar egypte en hebben echt
geen prikbord nodig.
Dag Klaas,
Dat het nog jaren kan duren voordat Egypte weer is zoals het was, zullen we moeten afwachten.
Maar om nu te stellen dat de ondernemers hier hun frustraties helemaal laten gaan vind ik wel een erg ‘kort door de bocht’ opmerking.
Wat ze deden en doen is steeds een beschrijving geven hoe de situatie was én is. Heel rustig dus, althans hier langs de kust.
En dit telkens weer naar aanleiding van opmerkingen die hier geplaatst werden die, misschien goed bedoeld waren, maar hun doel misten omdat, ook in mijn ogen, de schrijvers steeds uitgingen van het negatieve nieuws dat in de Nederlandse media te lezen en of te horen was.
Erger nog, dat een enkel individu maar bleef doorzeuren.
De ondernemers hier (én alle Egyptenaren die (in-)direct van het toerisme afhankelijk zijn) kunnen echt niet -alleen- leven van de echte diehards, waaronder ik mezelf overigens ook reken, en hebben onze inkomsten en die van mogelijk andere geïnteresseerden hard nodig.
Het prikbord is voor velen van hen een waardevolle informatiebron als ik de reacties hier vaak lees en heeft het een duidelijke functie.
En voor alle duidelijkheid, ik heb hier geen zakelijke belangen.
Als laatste opmerking, dit draadje ging over het geven van een steunbetuiging aan Hermann, dus geef ik hem nogmaals een (tu)!
Groet,
Henk
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?