Goedemorgen, Wie kent dit hotel en wat zijn jullie ervaringen??
Wil wel even ingaan op het verhaaltje van ron47.
Wij komen net terug van 16 dagen Rihana inn / resort in El Gouna, ik weet niet wanneer ron er geweest is maar wij hebben echt anders ervaren. Het is een prima hotel en het eten is MEER DAN UITSTEKEND !!!!
El Gouna is een mooie plaats waar je niet lastig gevallen wordt door verkopers en taxichauffeurs, het is zelfs voor vrouwen alleen een verademing!!
\Ocean Vieuw ben ik deze vakantie 1x geweest en het is een mooi hotel, laat je niet beinvloeden door zo'n negatieveling als Ron en ik zou zeggen ga lekker genieten want met deze hotels is weinig mis (al vond ik Triton Empire zelf matig door de vele Russen maar die zijn in El Gouna niet welkom!!)
Gr. Ben
Hallo Lorresammy,
Alvast mijn excuses voor het gedrag van een aantal prikkers hier, je stelt een nette vraag en krijgt dan dit over je heen. Sorry daarvoor.
We hebben regelmatig gasten in Three Corners en ik heb nooit echt klachten gehoord, ik heb er dan ook niet specifiek naar gevraagd, maar als er echt problemen zijn dan hoor ik het altijd wel. Over het algemeen denk ik dus dat het wel een goed hotel is. Het is wel goed om te weten dat Three Corners Sunny Beach een heel stuk ten noorden van Hurghada ligt en een uitstapje naar het centrum dus altijd per taxi/busje gedaan zal moeten worden. Deze rit zal zo'n 20 minuten duren. aan de andere kant zit het hotel vlakbij El Gouna wat ook best een bezoek waard is. Dit is een volledig nieuw gebouwd dorp bestaande uit Hotels en Resorts, ze noemen het ook wel het Venetie van Egypte. Wil je wat meer weten over hoe andere Nederlanders het hotel ervaren hebben dan kan je beoordelingen vinden op www.zoover.nl Succes met de voorpret!
Prima hotel, wij zijn er nu twee keer geweest en gaan er de 24e deze maand weer met veel zin naar toe.
En geloof me wij hebben inmiddels ook heel wat hotelletjes gehad in Hurghada.
Zelfs Hor pallace waar we een keer of tien zijn geweest heeft zijn charme.
Mijn eerste post weer sinds twee jaar weer op dit prikbord.
Waarom? Zie de posten hierboven nog steeds hetzelfde respectloze gedag van sommige mensen.
Jammer een PB zie zeer zinvol is voor toeristen en ondernemers in Egypte.
Toch hoop ik dat het PB blijft laat je niet kisten.
Groet,
Frans
dank je wel Peter voor je fijne en eerlijke reactie.
Wij zijn al een paar keer in Hurghada geweest en verbleven in Arabia of Bel Air en wilde wat anders. We hebben inmiddels al de nodige commentaren van zowel nederlanders en duitsers gelezen en een paar filmpjes over het hotel op Youtube.
en Peter je excuses zijn niet nodig hoor, er zullen altijd zuurpruimen zijn die het fijn vinden om hun gal te spuien. Ik heb er genoeg gelezen op dit forum.
Jammer van al het negatieve van ron47. Erg jammer dat hij niet overweg kan met kritiek. Als ik zo zijn teksten lees en die van Aymandana denk ik dat dit hetzelfde persoon is. Volgens mij was dit in den begine een site om tips/vragen en vooral POSITIEVE zaken ed over Egypte te plaatsen maar helaas zijn er een aantal die alleen ascociaal kunnen reageren……gevolg hiervan is dat oa Hermann er zijn buik van vol heeft. Ik kan hem geen ongelijk geven echter er zijn meer dan genoeg mensen die wel normaal iets kunnen posten danwel kritiek uiten en dat zou hopelijk een reden moeten zijn om te blijven.
Mbt Three Corners Rihanna resort kan ik zeggen dat ik daar een erg leuke vakantie heb gehad met mijn gezin. Het is ook wat je zelf ervan maakt.
Ook ik ga dit jaar in juli naar Sunny Beach en heb er HEEL ERG zin in.><
Wij hebben al een aantal keren met veel plezier bij een TTC hotel verbleven. Dit jaar gaan wij 5 juli naar Sunny Beach. In omgeving is niet echt veel maar met taxi/busje ben je zo in Hurghada en El Gouna. El Gouna is erg leuk en vindt ik persoonlijk leuker dan Hurghada. In down town leuke winkeltjes, museumpje en aquarium. Volgens mij loopt de schildpad daar ook nog rond .Daar geen getrek en kun je lekker rondwandelen. Omdat wij paar keer in TTC Rihanna resort hebben gezeten gaan wij daar ook nog even langs om de mensen te begroeten. Wij hebben er weer veel zin in. Ben wel benieuwd of er geen gekkigheden gebeuren waardoor de toeristen wegblijven. Rust en stabiliteit is hoog nodig voor de Egyptenaren.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?