boottocht Arabia Azur

• alex68

Hallo allemaal,toen we vorig jaar in het arabia hotel zaten werd er net een nieuwe boot afgeleverd.

De bedoeling is om deze boot voor meerdaagse trips in te zetten,heeft iemand dat al gedaan?

En wat zijn de kosten? De trip is te boeken bij “Piet”in het Arabia Azur hotel.

Alvast bedankt voor de reacties groetjes Alex

• agnes

Hallo Alex.

Onderstaand staat bij zoover bij vragen en antwoorden. Is niet van mij hoor.

==========================================

Nog even een aanvulling. Ik heb ook de bootrip bij Piet gedaan. 60 euro…. ik dacht voor deze prijs moet het wel erg fantastisch zijn allemaal. We schrokken ons kapot toen we de boot zagen, het was echt een modderschuit hahaha. Ik dacht we zitten op de verkeerde boot! Maar nee hoor! Wel hele leuke dag gehad, personeel top, goed eten, en mooie tocht gemaakt naar Napoleoneiland. Gigantische Napoleonvissen gezien. Geweldig. En naar Paradiseisland en diverse snorkelplekken. Heel leuk. De mensen op de boot hebben allemaal verschillende prijzen betaald voor dezelfde boottocht! Daar hoorde ik dus dat deze boottocht van Piet dus eigenlijk maar 35 euro kost…….Zijn we dus toch mooi ingestonken in zijn mooie praatjes. Pietje zelf was er uiteraard niet bij

=====================================================================

groetjes Agnes.

• agnes

Heb je nog een privé berichtje gestuurd.

• ron47

60 euro hahaha zijn ze wel wijs

• Lidwien61

Hoi Alex,

Als je met een snorkeltrip meegaat nooit meer als 35,00 p.p. betalen. Wij hadden met z'n zessen een prive-boottocht voor die prijs.

Ik heb het wel gehad met deze standaardtripjes, het huisrif is net zo mooi als de riffen tijdens de snorkeltrips.

Ben wel op zoek naar iets anders trouwens, ik hoop dat Tilly weer terug komt, en anders gaan we met Voodoo-divers mee, denk ik.

Veel plezier alvast!

Gr Lidwien

• Peter Overeem

Ik zou zeggen kom het een keer proberen, we gaan niet naar de standaard snorkelplekken en geloof me dat wil je ook niet. De riffen waar de duikers heen gaan zijn voor snorkelaars veel mooier. Prijzen zal ik niet noemen, maar een stuk mminder dan wat ik hierboven zie en kan je op de website vinden (zie sticky Voodoo Divers) en onze boot… is gewoon de mooiste dagboot van Hurghada.

• alex68

Nee die trip hebben we vorig jaar ook gedaan,maar er is nu een boot die twee dagen de zee opgaat..

• alex68

Hoi Peter we zijn vorig jaar met je wezen duiken .

Dat was geweldig en we komen weer terug naar je ,maar het schijnt dat Arabia een boot heeft die twee dagen op zee blijft en dus verder weg gaat.

Dan kom je dus op de plaatsen waar de dagboten niet komen ,lijkt me wel mooi vandaar.

Zie je deze zomer weer alvast een goede jaarwisseling en een geweldig nieuwjaar.

Groetjes Alex Polly ,Emma en Tom

• josschie

helemaal gelijk 12 jaar geleden was zon trip nog fantastisch, nu zie je op sommige plekken geen eens koraal meer, en de meeste mooie vissen zijn ook verdwenen, behalve bij Arabella, Arabia beach, en bell air. gelukkig beschermd koraal wat elk jaar mooier word.