onrustig

• alex68

Het is toch weer onrustig naar aanloop van de verkiezingen in Cairo.

Ik hoop dat het rustig blijft daar,we hebben al geboekt voor de zomer duurt nog even maar toch.

• Lidwien61

Hoi Steven,

Ik las het ook, wij gaan in maart, maar ik heb er nog alle vertrouwen in…..

Gr Lidwien

• Lidwien61

Hoi,

Moest dus Alex zijn8-)

• ron47

voor het laatste nieuws egypte journaal op fb https://www.facebook.com/groups/egypte.nieuws.nl/

• kicksr

Wij gaan dinsdag naar El Gouna, maar ik maak me geen moment ongerust.

• Henk (Safaga)

Dag.

Ik maak me ook geen enkele zorg.

Het is heel vervelend wat er nu weer gebeurt, niet alleen voor ons toeristen maar zeker ook voor de -goedwillende- bevolking- maar vooralsnog merken we hier (langs de kust) niets van de onlusten.

Net als afgelopen zomer en in de tijd toen Moebarak was afgezet overigens.

Groet,

Henk

• Klaas

In februari of maart parlements verkiezingen ,dat wordt dus weer een hoop gezeur.wij wilden in maart weer naar Egypte maar dit lijkt ons niet erg slim.

• alex68

Ik denk dat het aan de kust wel weer mee zal vallen ,het zal allemaal wel in Cairo gebeuren .

Maar ik hoop dat de rust snel terug keert en er niet weer een onnodig afgeraden reisadvies komt.Iedereen in Hurghada veel sucses en hopen op een heerlijk ontspannen jaar.

• Jodelo

Ik sprak gisteren de vriend van mijn dochter. Die woont in Egypte.(Egyptenaar)

Ik maakte mij ook zorgen om hem omdat hij met kerst bij zijn ouders in Cairo zat.

Maar daar was niks te merken. Niet in de woonomgeving waar zijn ouders wonen.Nu is hij weer in Hurghada, waar het overigens erg druk is in de hotels. Veel toeristen( hij is zelf animator/dj in een hotel) .

Ik ga zelf met mijn dochter in de krokus, en hoop natuurlijk wel dat het door kan gaan.

• Cynthia

Verder dan foto's van de leden reikt de info niet, ik heb al geprobeerd lid te worden maar geen gehoor. Zie ik iets over het hoofd?