appartement verhuren in Hurghada

• hurghada77

Hallo,

Ik ben benieuwd of iemand van jullie ervaring heeft met het verhuren van een appartement in Hurghada (voor langere tijd).

Is hier een bepaalde site voor, vergelijkbaar met bv funda/marktplaats in Nederland?

Wat zijn gangbare prijzen? (Het gaat om een centraal gelegen volledig gemeubileerd veilig en nieuw appartement in een prettige buurt. 2 slaapkamers, balkon met vrij uitzicht, deels zeezicht, dakterras, paar meter van strand bij Marriott en Elysees.)

Hebben jullie ook ervaring met (betrouwbare) bureaus of tussenpersonen?

Ik hoor het graag en kijk uit naar jullie reacties.

Mvg

• Peter Overeem

Hallo “Hurghada77” rare naam wel :-)

Op dit moment is het aanbod appartementen vele malen groter dan de vraag, dus zal vrij moeilijk worden tenzij je heel laag gaat zitten met de huur. Wat die huur dan moet zijn hangt natuurlijk af van de kwaliteit van het appartement en de inboedel. Een “normale” prijs voor een 2 slaapkamer appartement ligt tussen de 1500 en 3000LE per maand, afhankelijk van bovenstaande.

Een goede plek om te starten is spotredsea of dibuzzle. Moet je maar even voor googlen aangezien het commerciële sites zijn en ik hier geen ongewenste reclame wil maken.

Een Nederlands contactpersoon in Hurghada is Maya Bolder, zij verhuurd en beheerd appartementen voor veelal Nederlanders, je kan haar mailen op info@hurghadaservices.com

Groetjes en succes met verhuren,

Peter

• hurghada77

Hallo Peter,

Super, erg bedankt voor je snelle en uitgebreide reactie!

Daar kan ik zeker wat mee.

Andere reacties zijn uiteraard nog steeds meer dan welkom :-)

Mvg.