Nieuwe bagageregels

• kicksr

Misschien ten overvloede omdat het al ergens in een topic is vermeld:

Per 1 april moet iedereen gaan betalen voor zijn koffers bij Transavia, ArkeFly en Corendon.

Hier zijn de links waar je een en ander kan vinden:

Transavia

Arke

Corendon

• simone de vries

Had het bij het boeken al meegekregen. Maar 10 euro voor een retour koffer is niet duur hoor. Wij vliegen wel met ryan air en ja de vlucht is goedkoop ,maar je betaald zo 50 euro voor je koffer van 20 kg

• steven

Word chaos straks, iedereen met de maximale toegestaande handbagage, te weinig ruimte in de

luiken boven de stoelen:(

• alex68

Dus als ik het goed begrijp hoef ik voor een koffer met snorkelspullen niet te betalen bij Arke als ik het van te voren aan meld?

• ron47

nee dat hoeft niet meer je mag meenemen als handbagage wat je wilt zolang het maar in het opberg vak past

• ron47

arke ..

Handbagage op vluchten met vertrek vanaf 1 april 2014

Vakantie is ontspannen en genieten. Bij Arkefly begint uw vakantie al bij ons aan boord. Stress over handbagage behoort vanaf 1 april 2014 met onze nieuwe voorwaarden tot de verleden tijd.

Afmetingen

Uw handbagage blijft gegarandeerd bij u aan boord als de bagage niet groter is dan 50 x 40 x 20 centimeter. Dit past namelijk in de bagagebakken boven uw hoofd, of onder de stoel voor u.

U kunt gerust een groter stuk handbagage meenemen met de maximale afmeting van 55x40x25 cm. Op volle vluchten kan het dan voorkomen dat deze bagage dan alsnog gratis in het vrachtruim onderin het vliegtuig wordt vervoerd.

Meerdere items

Het is bij Arke geen punt als uw handbagage uit meerdere items bestaat; of dit nou één trolley of twee plastic tasjes en een toilettas is. Zolang de totale afmetingen van alle items bij elkaar opgeteld niet groter zijn dan 55 x 40 x 25 cm.

Gewicht maakt niet uit

Het maakt niet uit hoe zwaar uw handbagage is. De enige spelregel die Arkefly heeft, is dat u zelf de bagage kan opbergen in de bagagebakken boven uw hoofd.

• mhoek

Ik had reeds in nov weer een vakantie Egypte geboekt (geweldig>:D<) bij Neckermann en las de bagageregels even door echter als ik het goed lees dan blijft de bagage gratis na 1 april 2014 mist er voor 16 december 2013 was geboekt bij Neckermann……of zie ik dit verkeerd?????

• Fransje

Dat heb je inderdaad goed gelezen, wij hebben dit ook bij Arke, gaat om een reis naar mexico die wij in augustus dit jaar geboekt hebben en we vertrekken in mei 2014 en ook wij mogen zonder betaling ieder een koffer meenemen van 25 kilo (vliegen comfortclass). Dus hebben we deze keer nog een meevaller :)