Het weer in Hurghada.

• Huub

Volgens de vooruitzichten in Nederland gaat de temperatuur in Hurghada

eind week 50 omlaag naar 18 a 19 graden,

hoe zijn deze vooruitzichten in Hurghada hierover en kunnen jullie hier (Aart en Peter) iets aan doen.?

Groeten, Huub.

• tinus

Wat een domme vraag of Peter of Aart daar wat aan kunnen doen. Natuurlijk niet! Het hangt allemaal van de weergoden af. Of te wel van Allah. Ik hoop natuurlijk wel dat je aangename warme winterzon hebt.

• Huub

Ik vind dat helemaal geen domme vraag, het kan toch zijn dat ze kontakten hebben bij een van die mensen waar jij het over hebt.

• tinus

als ik je vraag goed begrepen heb,dan vraag je je af of peter of aart wat aan het weer kunnen doen. klopt dat? zo ja,dan is jouw vraag dom want peter of aart kunnen niets aan het weer doen. als ik je vraag niet goed begrepen heb, hoe moet ik die dan lezen?

• aart bos

natuurlijk kunnen Peter en/of ik daar wat aan doen. zeker als we onze krachten bundelen. zelf heb ik de egyptische KNMI en het ministerie voor toerisme ingeschakeld ( netwerk is alles )

de weergoden gaven in eerste instantie geen gehoor, maar we blijven proberen.

blijft over als praktisch advies: vroeg op, vroeg ontbijten en dan het zonnetje zoeken ( die doet namelijk gewoon mee ) mooi weer voor een boottocht met de extra verwarmde boot van Voodoodivers. en dan na het douchen heerlijk naar orange cafe ( heeft vanwege de winterkou de “irish coffee”in de aanbieding )

we blijven commerciele rakkers……

ps. leuk dat Tinus weer meedoet!

• aart bos

Peter zou de gouverneur nog even bellen, is dat nog gelukt Peter ?

door onze inspanningen kunnen we het volgende melden: neem voor overdag windscherm en korte broek mee en voor "savonds een vest/trui.

overigens, is dat geen “gat in de markt” ? truien en windschermen verkopen met onze naam erop?

lijkt me heel effectief in de winter en het voorjaar.

iemand enig idee?

• Huub

Ik wist het wel, ik wist het wel, dat ze kunnen helpen, de goden verzoeken is zo makkelijk nog niet, dat komt nog wel goed, blijven proberen zou ik zeggen.

De andere info is toch weer belangrijk en helpt weer een stuk op weg.

Bedankt voor deze info.

ps. Tinus is net een oud motortje, pruttelt eerst een beetje tegen, maar als hij dan op gang is, is het muziek in de oren.

• tinus

hoi hoi,bij huub is het nog steeds komkommertijd gezien zijn onderwerp het weer. en we zitten toch al bijna in januari 2014. neem eens een voorbeeld aan peter. een goed,duidelijk en informatief topic over het vervoer. als jij nu eens de cultuur in hurghada onder de loep neemt.

en aart niet te vergeten.hij blijft zijn orange cafe maar promoten. gaat het zo slecht daarmee? als we maar niet ons eigen eten moeten meenemen,aart.

zo,ik heb het wel weer even hier gehad. ik ga thee drinken en naar mounir luisteren. you tube-arab idols. alle goeds van habibi(tinus).

• Lidwien61

Hoi,

Dank je Aart, dank ja Huub, lig weer eens dubbel(:P)(:D:P(tu)(tu)

Gr. Lidwien

P.s.Aart/Peter: 13 maart tm 22 maart graag rond graadje of 30, watertemperatuur minimaal 25 graden….

• steven

Breaking news! Regendruppels gesignaleerd nu in Hurghada:D