Geld wisselen!

• Jodelo

Ik ga in februari naar Minamark Hotel.

Wie weet waar ik het beste mijn euro,s kan wisselen?

De vorige keer dat ik in Hurghada was had ik geld opgenomen met mijn creditcard in het hotel.

Kost me iedere keer 4.50 extra, zonde …

• aart bos

tegenover minamark, pal naast KFC. als je veel wilt wisselen ga ik met je mee, dan wordt de koers nog mooier.

• Jodelo

Dank je Aard! Ik kom sowieso naar je restaurant toe, wil onze Egyptische kennis even kennis laten maken met onze Hollandse frikandellen. Tot eind februari.

• aart bos

als jullie vriend moslim is, is dat niet zo'n goed idee. frikandellen zijn “harram” ( zo onrein als maar kan )

wel kan hij een kroket nemen. die benne “halal” ( zo rein als het maar kan zijn )

• Jodelo

Nee hoor Aard, hij is geen Moslim.

• jopie

zo'n honderd meter links van minamarkt zit een geldwissel kantoortje kun je goed wisselen en je kunt zelf de koers van de euro zein.

wij gaan al een paar jaar naar minamarkt en gaan daar altijd wisselen bevalt goed nog nooit geen problemen gehad .

groet jopie

• aart bos

beste Jopie,

met een beetje je best doen krijg je meer daan de koers op het bord. wil je met plezier effies helpen

• jopie

dat is geloof ik wel maar ut is zo makkelijk he dicht bij .

maar wij komen in sep drie weken naar hurghada (minamarkt) en willen nu ook eens dat oranje cafe zien .

dus als we daar zijn hoop ik dat ik je daar eens zie en daj je me dat geldwisselen wil laten zien.

we zijn al zes keer in hurghdad geweest word nu wel eens tijd voor het oranje cafe he lol.

mvg jopie