iets wat we vgl mij ALLEMAAL delen

• aart bos

er is een heel mooi egyptisch gezegde: EENMAAL VAN DE NIJL GEDRONKEN HOU JE ALTIJD DORST !

dus feitelijk: nooit meer of voor altijd “hebberig om te gaan of zelfs definitief te blijven”

en kan dat misschien een beetje vriendelijk met mekander?

we benne toch oud en wijs genoeg !

en we hebben toch wel een beetje humor !

en we kunnen toch wel een beetje relativeren !

zo graag nodig ik iedereen uit op ons terras, voor een slok op mijn kosten, om die achtelijke misverstanden de wereld uit te helpen.

ben zo benieuwd, beste Tinus hoe jij er uit ziet en hoe jij “face-to-face”bent

beste henk ( safaga ) heb je al 2 keer gemist maar ben ook benieuwd naar jou

lieve Joke groesbeek, heb je meerdere malen mogen ontmoeten en van je genoten; ik begrijp je niet.

soit ( zoals de fransen zeggen )

ik blijf lezen en zal me effies mider profileren, dus radiostilte. tenzij ik me aangesproken voel

IK WOON EN BEN GELUKKIG IN EGYPTE, niemand kan daar aan komen ! werkelijk niemand !

de mazzel !

• Peter Overeem

Helemaal mee eens Aart. Wat we hier hebben neemt niemand ons af, elke morgen gaat mijn wekker en denk ik YES ik mag weer aan het werk, wie kan dat tegenwoodig nog zeggen? Morgen ga ik weer lekker naar m'n werk en met plezier, dat neemt niemand me af. Ik zwaai mensen uit die vertrekken met onze boot en zie ze 's middags blij weer terug, dat maakt mijn dag goed.

Aan deze kant ook even radiostilte, ik besteed mijn tijd liever aan mensen die onze service wel waarderen.

• Lidwien61

Lieve Aart en Peter,

A.u.b. geen radio-stilte van jullie kant, jullie bijdragen hier op het prikbord wil ik voor geen goud missen en ik denk velen met mij!

Hoop jullie beiden in maart 2014 te ontmoeten!

Gr Lidwien

• Henk (Safaga)

Beste Aart,

Zo vaak ben ik niet in Hurghada, maar ik zal bij een volgende gelegenheid je even een berichtje sturen.

Tot dan,

Henk

• Huub

Ik heb wel al een paar keer aan de rode zee gedronken, telt dat ook, en heb ook nog altijd dorst en ben hebberig om te gaan maar kan jammer genoeg niet blijven.

Aart die borrel kom ik halen in december. (zie privébericht later deze avond)

Bij Peter ga ik als er even tijd voor is op de Senseo, maar uitzwaaien moet hij maar even wachten tot juni.

En heren (Aart en Peter) radio stilte, is in mijn ogen niet toepasselijk, want het is van allergrootste belang dat jullie info verstrekken, en al zeker aan mensen die de weg nog zoeken in Hurghada.

Groeten, Huub.

• agnes

Sluit me helemaal aan bij Lidwien en Huub.

• steven

Beste Peter en lieve Aart, blijf hier schrijven!(tu)(tu) Wij komen volgend jaar weer naar jullie toe:)

• suzanne

Aart en Peter.

Ik sluit me ook bij de vorige reacties aan.

Ik heb veel aan jullie schrijven. Gr. Suzanne

• anneke 1

gewoon blijven!!!!

nog 4 weekjes,mits het ziekenhuis toestemming geeft,

zijn wij in Dana

• tinus

belachelijk dat een paar heren een radiostilte in acht nemen. dat is helemaal niet nodig. en wat moeten al die fans van jullie zonder jullie informatie? want zo is het wel als je daar woont en werkt en dat al voor een x aantal jaren dan weet je ECHT alles! zodat je zeker de nieuwelingen onder ons optimaal kunt bedienen en dit onder het genot van een hapje en drankje al of niet met je duikbrilletje op. ik bedoel maar. van mij mag het en ik lig er niet wakker van,maar zeik mij dan niet mij af als ik egyptische muziek onder de aandacht probeer te brengen. en doe de ander dan niet tekort door constant te zeggen dat hij/zij het niet goed begrepen heeft.

ook belachelijk als sommige denken dat ik of joke of misschien zijn er nog wel een paar jullie bestaan en plezier van jullie willen afpakken.