bericht op facebook

• agnes

Onderstaand bericht werd net geplaatst op Egyptegangers/Facebook.

Niet door mij hoor, voor alle duidelijkheid.

=======================================================

Grrrrrrrr krijg ik net een telefoontje van Transvia.

Ze hebbem mijn vlucht (in februari pas ota bene!) Naar Hurghada Gecancelled. Omdat er te weinig animo is!

Nu vliegen ze pas vanaf maart. Pfffff ! Zou Arkefly hetzelfde probleem hebben, of denken jullie dat ik maar via hun moet boeken? Ik ga nl het liefst rechtstreeks. Maar ik heb geen zin om op het laatste moment te horen dat er weer gecancelled wordt….. grrrr

=========================================================

tjonge tjonge, waar zijn ze nu weer mee bezig.

• kicksr

Waarschijnlijk en hopelijk slaat dat alleen op de lijnvluchten.

De charters naar Hurghada en Marsa Alam vliegen al een paar weken met Transavia.

Arkefly is daar een week geleden mee begonnen.

• agnes

Inderdaad, laten we dat hopen, this nu wel mooi geweest.

• Pauze

Ik denk ook dat het op de lijnvluchten slaat. En niet op de charters via de reisorga's.

Ikzelf ga morgen naar Hurghada (El Gouna) via Marsa Alam en kan al inchecken…dus ziet er naar uit dat ik gewoon weg ga!

• suzanne

Dat is niet te hopen. Ben er nu wel een beetje klaar mee. Niets aan de hand en toch niet vliegen. Goed voor de reisbranche dit. Ik wil gewoon op vakantie!!!!

• ron47

snap het niet want ze vliegen nu gewoon weer waarom annuleren ze de reizen voor februari dan ik snap dit niet ! arke vliegt wel gewoon

• Jodelo

Had jij via een reisorganisatie geboekt? Inclusief hotel? Zo ja, via welk reisbureau? Wij gaan nl ook in februari 22 feb t/m 1 maart

• Jodelo

Achteraf zie ik dat dit bericht niet van jou komt.

Sorry, verkeerd gelezen.

Maar hopen dat. De vluchten wel door gaan.

• agnes

Heb net weer ff gekeken op de facebook site en het gaat inderdaad om losse vliegtickets.

Maar raar toch, hoe kunnen ze dat nu al weten, mensen kunnen nog boeken voor die tijd.

==============================================================

Topic wat ik geplaatst heb was niet van mij persoonlijk hoor.

Ik zelf ga in Januari, heb een pakketreis via Neckerman ( fly2beach ) en vliegen ook met Transavia.

Hotel Three Corners Sea Beach, Marsa Alam.

• ron47

wij gaan 19 november en op 4 maart naar hurghada