Hallo,
Bij mijn zoektocht op de Hurghada pagina kwam ik dit forum tegen. Wat leuk om te lezen wat jullie van Egypte vinden. Begin januari ga ik met mijn kinderen naar Hurghade, hebben jullie nog tips voor me?
Groetjes, Anita
In hurghada is een nederlands cafe…het orange café
Is tevens de plaatselijke VVV, u vraagt…Aart antwoord.
Voetbal is daar te zien, en je kunt er ook eten…drankje er bij natuurlijk ook.
Ook verzorgd hij tripje naar sharm el naga en ook een city toer…..waarbij je o.a. op de soekh, moskee en koptenkerk bezoekt…
Met taxi ben je ongeveer 20 pond kwijt, iedere taxichauffeur weet het orange cafe wel te vinden…tegenover Giften Hotel aan de village road…
Alvast veel plezier met voorpret vakantie,
Joke.
Je kunt Aart ook vinden op facebook…Aart Bos of orange cafe hurghada….
Hallo, Anita.
Voor tips moet je bij Aart Bos van het orange cafe zijn, je kun er ook terecht voor (dit is geen reclame) een broodje frikandel, een lekker biefstuk, of gebakken garnalen (die zijn echt lekker).
Voor internet moet je niet bij Aart zijn, daar zijn weer andere bronnen voor.
Het ligt er ook aan naar welk hotel je gaat wand er zijn altijd mensen die iets over je hotel kunnen vertellen en de omgeving ervan.
groeten, Huub.
Als het de eerste keer is voor jullie,dan heb ik eigenlijk maar 1 tip voor op alle terreinen. Laat de Arabische sfeer rustig op je inwerken en wees daarbij jezelf. Met het weer zit het meestal wel goed. Evenals met het Egyptische eten. Vooral in Dahar heb je een paar goede restaurantjes/tentjes waar je goed en lekker en voor een paar euro kunt eten. Voor je sim kaart en internet sticky kun je bij Etisalat of Vodafone terecht.
Mocht je dan nog tijd en behoefte over hebben,dan kun je bij de Hollandse ondernemers terecht. Van duikschool tot broodje met.
Hai Anita.
Het Aquarium in Hurghada.
Hier kunnen de kinderen alles vissen zien die zich in de Rode Zee bevinden.
Zie filmpje op Youtube en hier de link.
http://www.youtube.com/watch?v=ekCD-FA6Iyo
——————————————————————-
Of een tochtje met de glasbodemboot, ook leuk om te doen.
Fijne vakantie,
groetjes Agnes.
Bedenk me dat je schrijft met mijn kinderen dus qua leeftijd weet ik niet of dit filmpje geschikt is, hahaha. Zijn ze te groot dan heb je in ieder geval een leuk filmpje om te kijken.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?