Wie gaat er rond 26 november naar titanic beach resort????

• Arno V

Dames en Heren wij Anton Barry en ik Arno gaan 26 november naar Hurghada het Titanic beach resort . Wij zijn wel mensen die graag andere mensen ontmoeten. Dus via deze weg nog meer gezellige mensen ??????????????X(>:D<

• Arno V

Weinig reactie weinig gezellige mensen denk????

• trudy

Arno V Schreef:

——————————————————-

> Weinig reactie weinig gezellige mensen denk????

hoi Arno ….heel veel gezellige mensen hoor …….maaaaaaaaaaaaaaaaaar ja vliegen niet allemaal op 26 november….wij gaan 24 nov. ……en naar ons oude vertrouwde hotel Aladdin ….

wens je een fijne vakantie

• Huub

Beste Arno ik wil bes wel even reageren maar ik denk dat je daar niet veel mee opschiet want ik ga niet naar titanic beach resort, ik ga wel in december naar Arabella.

Ik sta er ook wel voor open om te lezen hoe het daar was als je terug bent.

Groeten, Huub.

• joke

Er is ook een facebookpagina van arabella azur resort hurghada….

Is besloten groep, maar de aanmelding gaat nogal vlug.

Groetjes, joke.

• Huub

Dank je wel Joke, dit wist ik zelfs nog niet, ga ik meteen kijken.

Huub

• Lidwien61

Hoi Huub

Is een leuke groep, Ned/Duits…

Gr Lidwien

• Lidwien61

Hoi,

Arabella op FB is openbare groep, Arabia besloten groep.

Gr Lidwien

• Peter Overeem

Hoi Arno,

Wie er in die periode in Titanic Beach zitten weet ik ook niet, maar wat ik wel weet is dat wij bijna uitsluitend Nederlanders op onze boot hebben, dus een dagje de zee op met ons om te snorkelen bij de mooie riffen van Hurghada of misschien zelfs om een (intro)duik te maken en je ontmoet zeker een aantal leuke mensen. We komen jullie dan (gratis) ophalen bij jullie hotel.

Wie weet tot ziens!

• Arno V

Komt goed maar vind het gewoon leuk om mensen te ontmoeten vandaar maar iig bedankt hoihpoi