Veiligheid

• tinus

Wederom ga ik niet op je in. Geen behoefte aan en zonde van mijn energie. Mooi dat ik de bekende druppel voor je ben die de emmer doet onderlopen. Dat was nu ook precies mijn bedoeling. Je bent en blijft dan ook een HUFTERIG persoon.

• Henk (Safaga)

Dag Tinus,

Wat jammer dat je de discussie uit de weg gaat.

Een prettige dag verder.

Groet,

Henk

• tinus

nee hoor, ik ga geen enkele discussie uit de weg. maar ik ga jou uit de weg. je hoort jezelf blijkbaar zo ontzettend graag. heb je soms last van stemmen in je hoofd? kijk, als jij na onze discussie van een tijdje geleden je excuus had aangeboden voor je HUFTERIGE gedrag naar mij,dan had het nu misschien wat anders kunnen komen te liggen. maar blijkbaar is je ego daarvoor te groot. succes en plezier daarmee.

• Huub

dit is een zeer informatieve topic, ben blij dat er ook nog iemand iets over dolfijnen schrijft.

HUUB, met hoofd letters.

• tinus

en HUUB,wat vindt je van de verschillende reacties op mijn topic? ik vond die van een zekere Henk van een zeer informatieve inhoud. jij ook?

ik heb vanmiddag ook dolfijnen gezien en blauwe zwaailichten. daarbij ook nog gevulde koeken en lammetjes. zo mooi allemaal! dat wil je niet weten.

• ron47

die tinus heeft totaal geen verstand wat isw die man dom zeg die betweter

• Bianca en Harry

Amen!!