v.tinus@yahoo.com Schreef:
Dag Tinus,
Zoals je ziet blijf ik beleefd, ik gebruik een aanhef en sluit, zoals je na lezing zult zien, af met een groet en een wens.
Over hufterigheid gesproken…
Dit als vooraf. Een verdere reactie heb ik weer in vet gedrukt op een paar (in mijn ogen) onzinnige opmerkingen van je in je antwoord naar mij toe.
b]
> ik type altijd in spreektaal. behalve FEITEN
> dus,maar dat was bedoeld als koekje van eigen
> deeg.
Dit is zo'n opmerking die ik schaar onder de noemer: “recht praten wat krom is”.
er is 1 dode gevallen in hurghada tijdens de
> demonstraties in de afgelopen zomer.
Ja dat is zo, maar ik had het, zoals ik al opmerkte, over 'een ernstig incident' en ging er vanuit dat iedereen dat weet.
Wat dat nu weer met ‘een koekje van eigen deeg te maken’ heeft.?
opmerkelijk
> is dat als je in nederland bent ik je hier niet
> hoor. wel als je in egypte bent. verveel je je
> daar soms een beetje? of heb je misschien last van
> eenzaamheid?
Ik ben niet zo geïnteresseerd, of anders gezegd op de hoogte van welk hotel nu beter is, of hoe het ene gebouw ten opzichte van het andere ligt, of andere zaken die de vakantiegangers blijkbaar interesseren.
Zo ook niet in berichten waarin een oproep voor een reisgenote gedaan wordt, of op een oproep om de zaken van een vrolijke kant te bezien….. die daarna niet door de topicstarter wordt opgevolgd…
Gelukkig heb ik me kunnen inhouden op de topics die je startte en de insunuerende opmerkingen die je daarin maakte, maar dit keer was het de bekende laatste druppel.
Ontkennen dat jouw opmerking niet op de opmerking gemaakt van Jodela zou slaan…. tsss!
Net als de vorige keer start je een topic waarin je je gevoel ventileert (en dat is natuurlijk je goed recht). Maar als je dan maar blijft doorzeuren zonder dat je de adviezen opvolgt je bedenkingen na te vragen bij officiële instanties, kom ik in het verweer, net als een paar anderen hier. Dat dat je niet bevalt neem ik voor lief. Nu begin je weer over veiligheid en kom je met een voorbeeld aanzetten waarvan, zo blijkt maar weer uit een andere reactie, de feiten niet kloppen en dat allemaal onder het mom van, zoals je schrijft: “Mijn topic is niet bedoelt om verwarring of onrust te zaaien laat staan om angst aan te jagen”. Jammer dat je niet wilt/kunt inzien dat je dat nu juist wel doet, net zoals de voriger keer over die verzekeringen.
> ik ga je reactie niet nalopen en antwoord daarop
> geven.
> ik heb daar geen behoefte aan en vind ik ook zonde
> van mijn energie.
Je discussieert toch zo graag, las ik onlangs nog weer eens. En dan nu geen weerwoord geven.? Dat vind ik wel erg zwak".
> bovendien ben ik je niet vergeten. wat ben ik dan
> niet vergeten? je HUFTERIGE gedrag namelijk naar
> mij toen we een tijdje geleden een discussie
> hadden.
> je bericht dat je aan peter schreef en toen weer
> deed verdwijnen.
Dat bericht is dus (gelukkig) wel bij je aangekomen
> vlak daarna waren 3 berichten van mij weg.
> de berichten hierover,ook met de beheerder,kun je
> hier over nalezen.
Hoef ik niet na te lezen, daar heb ik kennis van genomen en heb er toen ontzettend hard om gelachen. Vooral hoe jij door de beheerder op je nummer werd gezet…
> ik zeg of suggereer niets,maar het zal mij niet
> verbazen als jij daar de hand in hebt gehad.
Maar je schrijft het wel!
In de psychiatrie noemen ze dat geloof ik schizofreen gedrag…
De beheerder schreef toen dat hij het niet verwijderd had en dat er niemand anders bij kan, wat kan ik er dan mee te maken hebben?
Een wel erg zielige opmerking van je.
Heb je overigens wel eens een advies gehad om eens een bezoek te brengen aan een psychiater?
Je ziet wel erg veel spoken!
> en dat jij de ondernemers een warm hart en daad
> toedraagt,vind ik prima,
Aan die opmerking heb ik niets toe te voegen. Helemaal mee eens!
maar doe dan niet alsof je
> niets met ze te maken hebt.
Dit is weer een totaal foute opmerking. Nog maar weer een keertje: Aart heb ik nog nooit ontmoet (wel zijn vrouw, Marianne,). De eigenaar van de duikschool ken ik ook niet persoonlijk. Heb hem wel eens ooit (dacht ik) gezien in het programma “Hello Goodbye” waarin hij geïnterviewd wed door Joris Linsen?.
wees hun slippendrager
> zou ik zeggen,mijn zegen heb je.
Fijn dat ik je zegen heb!
Ik steun de ondernemers hier, ook al omdat hun voortbestaan in mijn belang is en nog maar te zwijgen van al het Egyptische personeel!)
> ik heb het dus met je gehad.
Dat komt goed uit, ik, net als een paar andere hier hebben dat ook met jouw semie intellectuele pietpraat!
Tinus, ik wens je nog een fijne avond en voor volgend jaar alvast heel veel plezier, met een niet rokende en weinig alcohol consumerende vrouw (dacht ik), als je volgend jaar hier naartoe komt.
En voor ons allen hoop ik dat het met de veiligheid wel goed blijft zitten in heel Egypte en met name in de kustplaatsen.
Met vriendelijke groet,
Henk