Wie heeft er weleens in het Minamark hotel gezeten?
Is dat vlak bij Seagull hotel, of bij de Mac Donalds?
Handig om te weten dat etisalat daar in de buurt zit, 2 weken terug heb ik voor 80€ zitten bellen.
Volgende keer koop ik een simkaart inclusief internet.
Enig idee wat dat kost?
We gaan nu naar dit hotel omdat een vriend van ons daar in de buurt woont.
Afgelopen keer zaten we in Sunny Days Palma de Mirette, en dat is een stuk verder bij hem vandaan.
Dank voor de info
Simkaart met internet is zoooo leeg, ik had er een van 100 pond, maar heb die na een paar dagen maar mooi verwisseld voor een gewone simkaart…en die liep lang niet zo vlug leeg. En ik bel heel wat af….sms naar nederland en dat was met kaart zonder internet goedkoper dan met kaart met internet, iets wat ik nog steeds niet snap….
Had wel kaart van vodafone, met de andere die jij noemt had ik minder goede ervaringen…smsjes kwamen pas na dagen aan…moesten zeker eerst per kameel van hurghada naar luxor en vandaar naar cairo…zeiden wij dan als grapje, maar leuk was dat niet. Bij vodafone daarmee geen problemen, gebruik vodafone in egypte nu alweer 6 jaar, 1x dus die jij noemt.
Misschien een tip : onze kennissen kochten jaren terug kaart op hun naam…die was voor mij in de vakanties en de rest van t jaar voor hun zoon…is heel wat goedkoper dan wat de toerist betaald…opwaarderen is voor iedereen hetzelfde.
Dit jaar dus die met internet, ook via kennis, omdat ik hun zoon het niet aan kon doen dat hij 3 weken niet te bereiken zou zijn…en wij geen onverstaanbare vriendjes van hem…en voor die kaart betaalde onze kennissen…dus op hun naam…ook minder dan toeristen.
Ook stelden ze in de winkel mn telefoon zo af dat ik precies kan zien hoeveel beltegoed ik nog heb.
Zorg wel dat je al je telefoonnummers goed heb opgeslagen, maar ondanks dat kwam in eerste instantie de helft van mn telefoonnummers dit jaar maar te voorschijn….dus controleer dat voor je de winkel uit gaat….maar alle hulde voor de jongens in de winkels….ze toveren ze zo weer te voorschijn met hun computers…
Bij kopen kaart moet je kennis dat wel doen met zijn indentieteitskaart of eventueel paspoort…de gewone kaart voor toerist wordt niet geregistreerd,
Fijne tijd in hurghada voor als je weer gaat…en palma de mirette ken ik heel goed…kom bij de koks in de keuken en als we komen staat de helft van personeel ons al buiten op te wachten…,
Groetjes, joke.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?