over jokken gesproken

• aart bos

even voor de duidelijkheid: appeltaart van topwaliteit 50 van de 52 weken aanwezig en zuurkool slechts 2 x per jaar ( dit door gebrekkige aanvoer van WORST van de HEMA )

• aart bos

bijna altijd heb jij gelijk beste TOM, en nu , in dit geval, zeker te weten

• kicksr

Over 17 dagen ga ik 2 weken naar Marsa Alam en dat is een beetje te ver weg.

Maar op 31 december ga ik 3 weken naar El Gouna en dan ben ik vast van plan eens langs te komen in Hurghada.

• suzanne

Wij zijn 2 jaar geleden met jullie naar Sharm el Naga geweest.

Het was goed verzorgd en geen grote groep die allemaal tegelijk net dat ene visje willen zien. Dus geen flippers van een ander in je gezicht. Wij gaan in december weer en als we een city tour of weer naar Sharm el Naga willen dan bellen we Aart.

Jammer dat een touroperater zich zo verlaagt. Laten ze zelf maar eerst eerlijk zijn wat betrefd het vliegen of het wel of niet veilig is.

• estoppey@casema.nl

Beste reisgenoten,

wordt het geen tijd zelf het initiatief te gaan nemen.Cash geld weg,we moesten betaalcheques en later weer pinnen van de bank en nu we betalen steeds meer kosten en kosten voor de graaiers van de eeuw.Allen onze bank saldo opnemen en dan zien we de graaiers wederom.,maar dan om in de avond uren de prullenbakken te legen in de kantoren .Zelfde geld voor de reis bedriegertjes (niet in Arnhem hoor.).Reizen naar Egypte hoeven niet met Arke hoor,we kunnen kiezen en zijn dan vaak ook nog goedkoper uit.Als we ze nu gaan ontwijken ,komen we ze vanzelf weer met de billen bloot tegen bij de last minutes.De macht ligt uiteindelijk bij de consument en zeker als deze zich eens verenigen .

• tinus

ik heb het al eens eerder betoogd. de grote maken de kleintjes kapot en de consument ziet dat. hij wil daar wat aan doen. en misschien doet 20% daar wat aan en gaat naar de kleine. de andere 80% blijft om tal van redden gewoon zitten waar hij zit. de consument in zijn totaliteit heeft geen macht en wil ook geen macht.

• Mariska

Marianne en Aart, zitten jullie in de buurt van het Minamark Hotel?

Want in dat geval kom ik even een bakkie bij jullie doen en een stadstour boeken. Ik trek er meestal graag in mijn eentje op uit. Maar in Egypte is dat een ander verhaal.

Als alles goed gaat kom ik volgende dinsdag aan.

O ja….Is er nog een mogelijkheid om wilde Dolfijnen te spotten in de zee. Is nog steeds een wens van me.

Niks van alle jokkebrokkerij aan trekken hoor. Er is zoveel onzin in de wereld. Gewoon doen waar je zelf en andere mensen blij van worden!

Vrolijk groetje uit een miezerig Holland

• Jodelo

Hallo Mariska! ik ga in februari naar het minamark.

Laat na die tijd even weten hoe het was in het hotel graag.

Misschien nog tips voor als ik ga.

• Lidwien61

Hoi Mariska,

Het Orange Café ligt niet vlakbij, maar neem gewoon een taxi naar het Orange Cafe, Village Road. Betaal niet meer als 20,00 pond. Je kan afspreken met de taxichauffeur dat hij je om een bepaalde tijd weer komt ophalen. Het is zeer de moeite waard!

Groetjes,

Lidwien

• joke

Iedere taxichauffeur weet het orange cafe te vinden…

Joke.