K.N.V.B. bekervoetbal en Hurghada

• Huub

17, 18 of 19 december is de volgende ronde in het bekervoetbal, laat ik dan net in Hurghada zijn, zit ik daar in het hotel in mijn Roda shirt, vervelend, toch !!!

• agnes

Om het nog vervelender te maken een TIP.

Ga dan naar het Orange Cafe aan de Village Road, 15/20 min met de taxi voor ong 20/25 pond per taxi.

Lekker saai met hollanders en hollandse eigenaars ( aart bos en marianne ) naar het voetbal kijken en tot overmaat van ramp hebben ze ook nog een vers getapt Heineken pilsje van de tap.

En mocht je trek krijgen in een lekkere hollandse hap, jawel, een frikandel speciaal, grrrrrrrrrrrrrrrr.

Zit je daar in Egypte met hollandse lekkernijen, ja, heel erg VERVELEND!!!!!

groetjes Agnes.

• aart bos

ook ik heb dan mijn Roda shirt aan. iedere keer dat ik dat doe helpt dat. doe dat ook met m'n Pec Zwolle shirt. ben natuurlijk wel Ajaxied. je bent welkom. we zenden altijd en alle voetbal uit. via Fox en we hebben ook alle andere nederlandse zenders.

• Lidwien61

Hoi Huub,

Agnes was mij voor, goed tip!

Hier zijn de mannen nu al blij, dat ze het Ned. voetbal(ajax) straks in maart niet hoeven te missen!

Veel plezier alvast!

Gr Lidwien

• Huub

O.K. dat komt helemaal goed, ik denk dat ik die dag er ook een stadstoer aan vastplak, daarna lekker eten (kan ik bij deze alvast twee portie's gebakken garnalen bestellen) en dan de wedstrijd. olee, olee, olee, oleeeeeee hij kunt os roda, hij kunt os roda.

• kicksr

Op 22 december Roda-AjaxX(

• Huub

Ik zou deze graag bij Aart willen kijken, maar de 21e gaan we weer naar huis, en als het een beetje meezit met de terugreis in de nacht naar Heerlen, zie ik deze wedstrijd live in het stadion.(:P)

Huub

• kicksr

Dat wordt dan een korte nachtrust want de wedstrijd begint al om 12:30 uur.:S