tickets binnen

• mini

Hallo lieve mensen,

Yessssssssssssssss heb de tickets binnen,volgende week heerlijk naar Marsa Alam.(hoop dat het er rustig blijft)

Groetjes Mini.

• steven

Fijne vakantie! en tuurlijk blijft het rustig(tu)

• agnes

Hai Mini.

Een hele fijne vakantie, geniet ervan.

Het was daar al heeltijd rustig, maar de vliegmaatschappijen doen het anders voorkomen.

groetjes Agnes.

• romeo en julia

Ik hoop dat je reis doorgaat want er wordt weer gerommeld met de vluchten.

Alle reizen naar Marsa Alam zijn tot 14 november door Neckermann geannuleerd en Arke/Holland International heeft alle vluchten t/m 7 november geannuleerd. Wij gaan 10 november naar Marsa Alam en ik hoop dat het wel doorgaat. Op de website van Arke kun je nu pas boeken vanaf 24 november, daarom heb ik even naar het reisbureau gebeld.

• kicksr

Vreemd, want volgens www.schiphol.nl vertrekt er morgen om 14:05 uur een vliegtuig naar Marsa Alam en Hurghada (HV551)

• Pauze

Hmmm….ik heb zojuist een kort reisje geboekt voor 15 november en vlieg met Transavia HV 301. Ik zag een tussenlanding in Marsa Alam….

Dus Arke/Holland doet duidelijke wat ze zelf willen….

Succes ermee en ik blijf duimen dat mijn reisje wel gewoon doorgaat.

• bauke1950

Vlieg 19 nov met Arke OR 959 naar Hurghada, zoals het er nu uitziet (Tickets zijn print baar).

Het is inderdaad wel vreemd dat, de te boeken datum, steeds verder weg schuift op de websites van Arke en nu inderdaad 24 nov. is.

Is natuurlijk mogelijk dat de vluchten voor 24 nov. vol geboekt zijn:)-D

Als ze nu maar snel uitsluitsel geven wat ze nu echt gaan doen, is nu leuk shoppen voor last minutes reizen.

Maar ja dan moeten ze wel gaan.

Ook Sunweb heeft leuke aanbiedingen en die vliegen met Transavia, welke volgens mij wel op Hurghada vliegen.

• Fransje

Geniet ervan Mini !

groetjes Fransje

• mini

He!!!!!!!Fransje,

Bedankt,hopelijk gaan we de zeekoe en de schilpadden zien:)Hoe is het verder met je ?

Hebben jullie nog mooie reisplannen?

Groetjes Mini.

• mini

Hallo Agnes,

Bedankt,en ga jij nog binnekort naar Egypte?

Groetjes Mini.