Wordt het alweer drukker in Hurghada

• euratom/ruuben@casema.nl

Hallo Mensen

Ben benieuwd of het alweer wat drukker wordt in Hurghada. Ga zelf op 21 dec voor een week.

Gr Ruud.

• Jodelo

Mijn dochter en ik zijn vannacht terug gekomen uit Hurghada.

We hebben een super week gehad.

Niks te merken van het probleem Cairo.

Ze snappen daar niet waarom er geen toeristen meer komen.

Konden gewoon de straat op.

Zelfs de excursies naar Luxor gaan door.

Ze hebben daar gevraagd of wij de Nederlanders alsjeblieft weer willen sturen.

Van de week was het nog niet zo druk in ons hotel, maar naarmate de week vorderde werd het al aardig vol.

Dus kom op, allemaal gaan hoor!!!

• Pauze

euratom/ruuben@casema.nl Schreef:

——————————————————-

> Hallo Mensen

>

> Ben benieuwd of het alweer wat drukker wordt in

> Hurghada. Ga zelf op 21 dec voor een week.

>

> Gr Ruud.

Dan gaan we tegelijk. Wij met Skytours en Transavia, nog tijd zat.

• euratom/ruuben@casema.nl

Hallo mensen

Bedankt voor jullie reacties,hoop dat het nu even rustig blijft in Egypte ,en dat we weer met een gerust gevoel naar de Rode zee kunnen.Hoop zelf een leuke kerst te hebben in Sunrise Holiday resort !

Gr.Ruud.

• Huub

Hallo, mensen.

Ik heb net vernomen dat Arabella voor 65% bezet is, dus het gaat de goede kant op.

Groeten, Huub

• agnes

Dat zijn goeie berichten, toppie.

• jopie

kan dit jaar niet meer maar ga volgend jaar weer zekers naar hurghada {minamark resort)

• aart bos

Hurghada wordt weer wat drukker en dat is fijn. en de nederlanders? heel weinig, veels te weinig; ze kunnen niet want de kleine maatschappijen zijn naar de klote en de grote jongen worden geregeerd door de rekenmeesters.

• steven

Als ik het goed heb, vanaf 9nov, 7 charters per week en eind november komt daar Corendon nog bij!

Als de mensen dan ook nog eens van hun resort af durven, word het nog druk bij Orange, reserveren gewenst:D

• aart bos

beste Steven, vanwege de enorme drukte hebben we een ander plaatsingsbeleid. mensen die voor het eerst komen krijgen tafel en stoel. de “bekenden” staanplaatsen