prive berichten ???

• agnes

Vraag me af waar al mijn privé berichten gebleven zijn.

Er stonden er heel veel op en ik keek vandaag en zowel in de in /out box is alles verdwenen. Heb dit zelf niet verwijderd.

Zag dat er van de week een paar x problemen waren met de prikborden ( wegens onderhoud )

• suzanne

Er staan bij mij wel berichten in de in/outbox maar kan ze ook niet aanklikken. Ze zijn niet weg maar kan ze niet lezen.

• tinus

Bij mij zijn zowel de berichten in/out box verdwenen. Zie ook mijn topic: Verdwenen!

• agnes

heel raar.

Het aantal berichten staat nog wel vermeld en rechts staat( deze folder is leeg )

• steven

Bij mij ook, alles weg!

• suzanne

Agnes, k heb je een privé bericht gestuurd om te kijken of je dan wel in je inbox kunt.

• agnes

Jouw privé berichtje ontvangen Suzanne en gereageerd en kan hem ook openen.

Is ook het enigste berichtje wat er staat, de andere zijn dus pleiten.

• suzanne

Ja bij mij precies zo.

• joke

Agnes,

Was gisteren al, dacht dat het aan Tablet lag, maar op laptop ook alles verdwenen.

Alleen het getal van uit en inkomende berichten staan vermeld…

Heb webmaster ook al bericht gestuurd, baal ontiegelijk !

groetjes.

joke

• Hermann Wulff (Beheerder)

De afgelopen tijd is er veel gesleuteld om het Prikbord aan de gang te houden, Dit prikbord hoort bij de oude lay-out van startpagina.

Vernieuwingen worden niet mee doorgevoerd daar er eerdaags een geheel nieuw prikbord komt die meer aansluit bij de huidige lay-out van startpagina, Athene genoemd.

Er wordt al proefgedraaid met het nieuwe prikbord maar daar waren wij Hugharda.startpagina niet voor uitgenodigd.

Hier is door mij niets aan te doen en reageren naar startpagina heeft op dit punt geen zin.

Met vriendelijke groet, Hermann