Wat een ellende

• TOM van Straalen

Zojuist gelezen, dat de AIVD sterke aanwijzingen heeft voor een terroristische aanslag op een Nederlands vliegtuig. Dat is echt K.T. We hebben arke geboekt eind november. De vliegmaatschappijen beraden zich. Het reisadvies is nu sterk ontraden ook voor Hurghada. O , wat een ramp voor egypte en de mensen in Hurghada.

• Lidwien61

Hoi,

Ik lees en hoor alleen over Sharm el Sheikh?

Maar goed net zo erg hoor!

Lidwien

• ron47

http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/reisadviezen/egypte

• TOM van Straalen

Ja….. Vooral sharm. Het schijnt dat er aanwijzingen zijn , dat terroristen vanuit de Sinaï woestijn raketten willen afvuren.

Ik neem dan aan op alle verkeersvliegtuigen en niet specifiek Nederlandse.

Maar ik ben wellicht simpel, maar dan vlieg je toch via Alexandrië en Caïro naar Hurghada en vanuit Hurghada oversteken naar sharm.

Ik neem aan dat ik niet alleen zo slim ben, dus wellicht valt het straks weer mee.

• euratom/ruuben@casema.nl

De laatste doodsteek voor Egypte,mensen zijn er nu wel klaar mee.

Ben zelf 43 keer in Egypte geweest,maar helaas het is over nu…..

• TOM van Straalen

Nou…….niet zo negatief. Mij valt het nu juist mee. Eerste berichten waren terroristische aanslagen op Nederlandse vliegtuigen. Nu blijkt dat het gevaar vanuit de Sinaï woestijn komt.zoals ik al eerder schreef moet het m.i. Toch oplosbaar zijn om even anders te vliegen. Dus……. Ik heb weer goede hoop.

• suzanne

Tom. ik hoop het zo. Wij hebben geboekt om in december naar Sharm el Sheikh te gaan. Tot nu toe heb ik me geen zorgen gemaakt maar nu begint er toch wel een klein beetje te komen.

Ik hoop dat de reisburo's en de vliegmaatschappijen ook deze route willen gaan. Ik wil ook wel omboeken naar Hurghada of Marsa Alam als dat nog kan.

Gr. Suzanne

• Lidwien61

Hoi,

Ik hoop met je mee Tom, dat ze zo slim zijn, er zijn meer (vlieg) wegen naar Rome!

Er is genoeg negativitiet geweest, nu willen we alleen maar positieve berichten! Nederlandse reisadvies loopt telkens achter bij bijv. Duitsland. De duitsers kunnen in de herfstvakantie wel naar Egypte, hier gaan ze pas na de herfstvakantie vliegen, raar…..

Lidwien

• Daantje885

Ik hoop ook met allen mee.

Zelf heb ik voor 7 nov geboekt bij arkefly (alleen vlucht).

Mocht dit niet doorgaan, ga ik het via Egypt Air proberen.

• lorresammy

wij vliegen ook 7 november maar kon vanmorgen niet inchecken bij Arkefly. Alles zit dicht