Verdwenen!

• tinus

Tja.Het is en blijft een vreemde gebeurtenis. Een week of twee geleden verdwenen plotseling twee topics van mij: Noodtoestand en Reisverzekering. Inclusief de reacties daarop.

Ik heb ze niet per ongeluk laten verdwijnen en de beheerder kon mij ook geen opheldering over deze vreemde gebeurtenis geven.

• JolandaH

Staat er volgens mij toch nog gewoon allemaal?! Zoek maar eens op auteur en dan je eigen naam. Jij bent de topics niet begonnen, maar staat in andere topic.

Groet

• tinus

Deze twee topics was ik wel zelf begonnen. En juist deze twee zijn verdwenen. Mijn reacties in andere topics staan er nog gewoon.

• Hermann (Wulff-vrijetijd v.o.f.) (Beheerder)

Tinus nu ophouden a.u.b.

Ik heb jou bijdrages niet verwijdert en niemand anders kan er bij.

Groet, Hermann

• tinus

beste hermann,vanwaar deze felle reactie van je? ik heb een privé correspondentie met je gehad,waarin ik nooit gezegd of gesuggereerd heb dat jij of iemand anders op deze startpagina mijn topics verwijderd zou hebben. ook ik heb ze niet verwijderd. en in kaboutertjes of god geloof ik niet.

ik vond het gewoon nodig om deze medeling na een paar weken ter kennisgeving op deze site te plaatsen.

niets meer of minder.

mochten er nog meer reacties komen,dan zal ik daarop niet reageren. zie het als een protest van mijn kant.

ook mag je van mij dit topic verwijderen. dan trek ik zo mijn eigen conclusies.

als mijn open/eerlijkheid en integriteit zo in twijfel getrokken wordt,dan hoeft het voor mij hier niet meer. groet tinus.