Ik heb contact gehad met Neckermann, onderstaand een kopie van het chatcontact. Ter info, misschien dat ik er iemand mee kan helpen.
Faillissement OAD en Globe Reisbureaus:
Wat betekent het faillissement van OAD en de daar bijbehorende Globe Reisbureaus voor uw reis?
Reizen van Neckermann of Vrij Uit geboekt bij een Globe Reisburo zullen gewoon worden uitgevoerd. Het faillissement van OAD met de daar bijbehorende Globe Reisbureaus heeft geen gevolgen voor de uitvoering van uw reis. Wanneer u via Globe een reis heeft geboekt van een van onze merken, verzoeken wij u met klem geen betalingen meer te doen aan het Globe Reisburo maar deze rechtstreeks aan ons te betalen.
Op dit moment wachten wij op de curator van OAD om ons uw NAW gegevens door te geven zodat wij u een brief kunnen sturen waarin het proces staat uitgelegd met alle informatie over de afhandeling van uw Neckermann en/of Vrij Uit boeking (let op: dit is alleen bedoeld voor reizigers die een reis hebben geboekt van Neckermann en/of Vrij Uit via een Globe Reisbureau).
– na mijn melding dat onze totale rekening is voldaan onderstaand antwoord–
15:29:20 Als u een e-mail stuurt naar debiteuren@thomascook.nl met daarin de NAW-gegevens (Naam, adres en woonplaats) en een betaalbewijs van betalingen aan Globe (indien er een betaling is gedaan), dan krijgt u van ons een brief thuis gestuurd met informatie.