Arabella of Bel Air Azur

• Cynthia

Nou omdat mijn reis naar Egypte door Oad is geannuleerd maak ik gelijk maar van de gelegenheid gebruik om wellicht een ander hotel te boeken. Krijg zelf namelijk het idee dat Bel Azur nét iets beter is dan Arabella.

Dingen die voor mij belangrijk zijn;

kamers schoon

eten lekker (hoorde dat arabia véél egyptische gerechten had en dat vind ik geen pluspunt)

goed snorkelrif

gezellige lobby (roken)

Zijn er mensen die uitgaande van deze punten mij misschien nog (snel) advies kunnen geven.

Alvast bedankt

• anneke 1

wij zijn vorig jaar naar bel air geweest, bij het zwembad is het fijner als bij Arabella.

Heel druk daar. sávond is er bij bel air niets te doen, maar dan kun je naar Arabella gaan.

Wel heeeeeel veel russen daar.

veel plezier.

• Lidwien61

Hoi Anneke,

Ik ben in beide geweest en Bel Air is toch echt het kleine broertje van Arabia en Arabella, ook te merken in de prijs.De service in alle 3 de hotels is natuurlijk ontzettend goed. Het eten: wellicht in Bel Air iets minder keus, als Arabella/Arabia maar prima te doen. Wij hebben genoten van het eten in Bel Air maar Arabella wint nipt, vooral om de prachtige vormgeving en het grillrestaurant aan zee.

De prijs van Bel Air was voor ons toen doorslaggevend, nu toch gekozen voor Arabella in maart, omdat we wat te vieren hebben.

Helaas heb je wellicht niets aan mijn antwoord…ik vind ze beide prima en Arabia lijkt me ook wel wat voor een volgende keer.

Gr Lidwien

• Huub

Hallo.

Ik weet niet hoe het eten in Bel Air of Arabia is, maar als je het eten in Arabella niet goed is dan weet ik het ook niet meer.

Wat de Russen in 2009 en 2012 betreft, ongeveer een 10% vind ik het behoorlijk meevallen, sterker nog, dit jaar in juni (2013) waren er wel, voorzichtige schatting 60% Nederlanders.

Groeten, Huub.

• JolandaH

Arabella

• josschie

Arabella the best

mooiste koraal en makkelijk trapje om in de zee te komen.

Eten super, direct aan de rode zee.

Bell air zout water zwembad.

Arabella 2 zoetwater zwembaden waarvan 1 verwarmd

• alex68

We zijn dit jaar voor het eerst naar Arabia geweest ,geen russen gezien daar dus of ze waren er niet of het waren nette russen,

De bediening was heel erg goed en het huisrif is het mooiste van heel Hurghada.

ps. als je gaat een tip ga eens met Tilly dolfijnen zwemmen geweldige ervaring op een diervriendelijke manier de dolfijnen worden niet opgejaagd.

groeten Alex

• Cynthia

Bedankt allemaal voor de reacties