OAD Failliet

• ron47

zo om 9 uur maar neckerman bellen man man wat een gezeik 24 oktober zou ik vertrekken naar marsa alam

• Hendrika

Hoop dat je meer te weten komt dan ik. Je komt binnen bij het callcentre –dit gesprek kost 15c per minuut exclusief uw abonnementskosten–ook niet al te klantvriendelijk deze manier.

Vervolgens nee, kunnen niets zeggen, mogen niets zeggen, u moet maar afwachten. Je moet echt iemand aan de lijn krijgen die meer bevoegdheden heeft om uitspraken te doen.

• ron47

ik heb geboekt bij globe maar mijn uitvoerende reisorganisatie is neckerman dus die ga ik zo maar bellen om 9 uur. ik heb ook een reis staan voor november maar dan uitvoerende reisorganisatie arke die hebben mij gisteren gebeld dat is geregeld gelukkig

• Hendrika

Ik ook, geboekt bij Globe, uitvoerende Neckermann. Ben benieuwd, volgens de site SGR, worden alle reizen uitgevoerd als de combi Globe gedaan is met een reisorganisatie die niet tot de OAD groep behoort.

• ron47

oh nou ben benieuwd wat ze zo zeggen bij neckerman ga zo bellen

• ron47

er is een speciaal nummer , neckerman verwijs je door naar dit nummer dat is 023 5695888 ook van neckerman

• ron47

dit bovenstaande nummer klopt niet weer bellen met neckerman pffffffffffff

• ron47

net met neckerman gebeld debiteuren afdeling , reizen die geboekt zijn via globe met neckerman gaan gewoon door krijg van de week krijgen wij een brief van neckerman , met een antwoord envelop thuis daar moet de betalings kwitantie in en terug gestuurd worden naar neckerman maar de reis van mij naar marsa alam gaat gewoon door yes yes yes

• Hendrika

Betalingskwitantie? Dat worden 2 bankafschriftprintjes van mij. Maar yes, gelukkig!.

Bedankt voor de info.

• ron47

yes dus je hoeft je eigen geen zorgen te maken hehe ik ben net ook gebeld door arke voor de reis naar hurghada 19 november dat is ook geregeld krijgen ook een brief van hun met hoe en wat de betaling maar ook deze reis gaat gewoon door voor de mensen die ook via globe arke hebben geboekt hier het nummer die je moet bellen 053 4880616