zo om 9 uur maar neckerman bellen man man wat een gezeik 24 oktober zou ik vertrekken naar marsa alam
Hoop dat je meer te weten komt dan ik. Je komt binnen bij het callcentre –dit gesprek kost 15c per minuut exclusief uw abonnementskosten–ook niet al te klantvriendelijk deze manier.
Vervolgens nee, kunnen niets zeggen, mogen niets zeggen, u moet maar afwachten. Je moet echt iemand aan de lijn krijgen die meer bevoegdheden heeft om uitspraken te doen.
net met neckerman gebeld debiteuren afdeling , reizen die geboekt zijn via globe met neckerman gaan gewoon door krijg van de week krijgen wij een brief van neckerman , met een antwoord envelop thuis daar moet de betalings kwitantie in en terug gestuurd worden naar neckerman maar de reis van mij naar marsa alam gaat gewoon door yes yes yes
yes dus je hoeft je eigen geen zorgen te maken hehe ik ben net ook gebeld door arke voor de reis naar hurghada 19 november dat is ook geregeld krijgen ook een brief van hun met hoe en wat de betaling maar ook deze reis gaat gewoon door voor de mensen die ook via globe arke hebben geboekt hier het nummer die je moet bellen 053 4880616
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?