Reisadvies aangepast!

• Miriam K.

Vandaag een email ontvangen van BuZa waarbij de wijziging wel te zien is:

Actualiteiten

Alle reizen naar Egypte met een andere bestemming dan de hotelresorts aan de Rode Zee en de Golf van Akaba worden ontraden. Nederlanders wordt geadviseerd te overwegen of hun verblijf nog langer noodzakelijk is.

Gelet op de onzekere veiligheidssituatie worden niet-essentiële reizen naar de hotelresorts aan de Rode Zee en de Golf van Akaba ontraden.

Dit is dus weer dezelfde situatie als vòòr half augustus.

• JolandaH

Volgens mij is de mail van vandaag foutje.

boven de tekst staat nl dat de laatste wijziging van 21 sept is.

ik zie ook geen wijziging vandaag ten opzichte van afgelopen zaterdag :(

• Bauke1950

Reisadvies Egypte

Alle reizen naar bepaalde gebieden worden ontraden

Laatst gewijzigd op: 21-09-2013 | Nog steeds geldig op: 23-09-2013

In het reisadvies Egypte is de rubriek ‘Actualiteiten’ gewijzigd.

Wat de wijzigingen dan zijn weet ik zo niet, maar volgens het bericht is er niks veranderd

• steven

Nu dan toch!

http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/reisadviezen/egypte

X(

• Pauze

steven Schreef:

——————————————————-

> Nu dan toch!

> http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/reisadviez

> en/egypte

> X(

wow…zou het dan écht….ik durf, na de flater van afgelopen zondag, nog niet helemaal verheugd te zijn.

Al hoop ik natuurlijk dat het nu wel waar is :)

• Lidwien61

(:P)(tu):)-D(:D

• Bauke1950

Laatst gewijzigd op: 25-09-2013 | Nog steeds geldig op: 25-09-2013

In het reisadvies Egypte zijn de rubrieken ‘Actualiteiten’ en ‘Onveilige gebieden’ gewijzigd.

Actualiteiten

Alle reizen naar Egypte met een andere bestemming dan de hotelresorts aan de Rode Zee en de Golf van Akaba worden ontraden.

U wordt geadviseerd extra waakzaamheid te betrachten bij bezoeken aan de hotelresorts die zijn gelegen aan de kust van de Rode Zee en aan de Golf van Akaba. U wordt aangeraden naar deze bestemmingen te reizen met vluchten naar nabijgelegen luchthavens in Sharm-el-Sheikh, Hurghada en Marsa Alam, en eventueel via Cairo International Airport. U wordt aangeraden zich niet buiten de resorts te begeven en strikt de veiligheidsrichtlijnen van het hotel, touroperator of autoriteiten op te volgen en het reisadvies in de gaten te houden

.

Lijkt wel wat versoepeld te zijn, nu afwachten wat de reisorganisaties gaan doen, morgen maar even rondbellen wil nog wel weg deze maand, wordt al wat kouder zal ik maar zeggen.

• mini

He!He! Eindelijk,denk dat het nu wel weer op gang gaat komen.:)Hoop het zo voor de mensen daar.

En natuurlijk ook voor de mensen die lekker naar Egypte op vakantie willen.

Groetjes Mini.

• trudy

mini Schreef:

——————————————————-

> He!He! Eindelijk,denk dat het nu wel weer op gang

> gaat komen.:)Hoop het zo voor de mensen daar.

>

> En natuurlijk ook voor de mensen die lekker naar

> Egypte op vakantie willen.

>

> Groetjes Mini.

hee heeeeee eindelijk..(tu)….gooi alle hotels maar open ..(:P)…wij nederlanders komen er weer aan :)-DB).

Groetjes Trudy