ontraden advies voor egypte

• ron47

goedendag allemaal

, is het zo dat bij het ontraden advies van minbuza ! dat je de touroperator kan dwingen om toch te zorgen dat je op plaats van bestemming komt ?? ik heb een verhaal gehoord er was een stel die geboekt had bij neckerman dat ging niet door die is in overleg gegaan met neckerman , en neckerman heeft toen de vlucht door gespeeld naar egyptair zo dat die mensen toch op plaats van bestemming kwamen en dat neckerman die extra kosten die er aan verbonden waren voor hun rekening nam ik weet niet of dit kan namelijk ? alvast bedankt voor jullie antwoorden op deze post !!

• Henk (Safaga)

Dag ron,

Lees het eerste artikel in http://hurghada.startpagina.nl/prikbord/16758620/wil-je-naar-hurghada-dat-kan-gewoon!#msg-16758620 er nog maar eens op na.

In dat topic vind je nog meer informatie.

Groet,

Henk

• JolandaH

Artikel 13 Opzegging door de reisorganisator

1. De reisorganisator heeft het recht de overeenkomst op te zeggen wegens gewichtige omstandigheden. 2. Onder gewichtige omstandigheden worden verstaan omstandigheden die van zodanige aard zijn dat verdere gebondenheid van de reisorganisator aan de overeenkomst in redelijkheid niet kan worden gevergd. 

Hoi ron,

dit is uit anvr reisvoorwaarden. Ik vraag me ook af of reisorganisaties zomaar mogen cancellen. Misschien moet je eens navragen bij anvr of consumentenbond. Als vliegtuigmaatschappij niet vliegt zoeken ze er maar eentje die wel vliegt, lijkt me idd.

Ik heb pas voor maart geboekt, ook Dana ;)

Misschien ook belangrijk wanneer je hebt geboekt. Is dat al lang geleden?

• anneke 1

wij hebben vorige week voor dana geboekt.

snap het niet, dat ze je dan wel laten boeken. Nou ja, neckermann vliegt weer, dan kan arke eigenlijk toch niet achter blijven.

• JolandaH

Als ze je geen voorbehoud hebben gemaakt lijktme dat ze je moeten laten gaan. Het reisadvies buza is gisteren trouwens positiever weer aangepast.

Erg goed hotel trouwrns Dana! :)

• ron47

nee eigenlijk niet maar dat had ik al gevraagt aan arke kreeg dit als antwoord Arke Beste Ron Pateringen,

Wij begrijpen dat u graag naar Egypte wilt en dat er verwarring ontstaat doordat andere touroperators een ander standpunt innemen. Uiteraard hopen ook wij snel weer vluchten uit te voeren naar Egypte. Zolang het reisdavies van het Ministerie van Buitenlandse Zaken ongewijzigd blijft, kunnen wij onze reizen wellicht niet uitvoeren.

Vriendelijke groet,

Webcareteam Arke ^PV

• ron47

wij komen al wat jaartjes in dana beach dit jaar al de derde keer weer dana is een toppertje 19 novenmber weer voor 4 weken als het door gaat

• Pauze

Ik zag dat er “iets” veranderd was bij reisadvies, maar kan niet ontdekken wát.

Staat nog steeds “niet essentiele reizen worden ontraden”

Overigens ga ik gewoon in december hoor..mits het totaal negatief word, ook de rode zee. Ik weet hoe het daar is en ben er van overtuigd dat het nu ook veilig is.

• JolandaH

@Pauze

de tijden van de avondklok zijn veranderd

(Die trouwens NIET in hurghada telt)

• JolandaH

En dat slaat dus nergens op. Ze maken de klanten wijs dat ze niet kunnen of mogen.

Toen dat reisadvies negatief werd aangepast gingen ze eerst eens vergaderen wat ze er mee moesten. Er moesten toen reizigers op vakantie die dat vervelend vonden.

Zou dat toch eens bij anvr zelf of consumentenbond navragen: wat idd als je met vuist op tafel slaat: IK wil gaan.