arke

• ron47

hoi hoi , wij hebben geboekt voor hurghada dana beach waar wij al jaren komen dit jaar hebben wij geboekt voor 19 november 4 weken met 15 man bij arke , maar arke houd iedereen aan het lijntje , dit zegt arke Bedankt voor je interesse in ArkeFly. Op dit moment zijn onze reizen naar Egypte boekbaar voor de maand november. Wat ons betreft kunnen deze reizen naar Egypte doorgaan zoals gepland. Het ministerie van Buitelandse Zaken ontraadt nog steeds de reizen naar het kustgebied van Egypte aan de Rode Zee. Wanneer het ministerie het reisadvies niet aanpast, kunnen wij onze reizen wellicht niet uitvoeren.

nu lees ik dat neckerman wel gaat vliegen . en dit zegt neckerman Van de website van Neckermann Nederland zoals het er nu naar uit ziet gaan de reizen naar Egypte door Hoofddorp, 20 september 2013 13:40 uur: Meest recente update voor de reizigers naar Egypte

Geachte gast,

Wij zijn ervan overtuigd dat het volkomen veilig is aan de Rode Zee kust waar u kunt genieten van een heerlijke vakantie. U reist ook volledig onder garantie van het Calamiteitenfonds, zoals u van ons gewend bent, maar wij moeten u er op wijzen dat het Ministerie van Buitenlandse zaken ‘niet essentiële reizen’ naar Egypte ontraadt.

Dit heeft echter geen enkele invloed op uw reis, u kunt zorgeloos genieten van uw vakantie en wij zorgen ervoor dat het u aan niets zal ontbreken. Uiteraard geldt voor ons, zoals u van ons gewend bent, dat de veiligheid van onze klanten voorop staat. Mocht er derhalve iets wijzigen in de situatie aan de Rode Zee kust in Egypte, zullen wij u direct daarvan op de hoogte te stellen en u, indien van toepassing, terughalen naar Nederland.

Wij wensen u een prettige vakantie!

nu is het zo laat arke nu eens duidelijk zijn met wat ze willen vliegen of niet als ze zeggen we gaan niet dan kunnen wij het gratis anuleren en dan boeken bij neckerman ! dan hebben wij meer zekerheid bij hun !!

maar nu nog een vraag , is het zo dat bij het ontraden advies van minbuza ! dat je de touroperator kan dwingen om toch te zoregn dat je op plaats van bestemming komt ?? ik heb een verhaal gehoord er was een stel die geboekt had bij neckerman dat ging niet door die is in overleg gegaan met neckerman , en neckerman heeft toen de vlucht door gespeeld naar egyptair zo dat die mensen toch op plaats van bestemming kwamen en dat neckerman die extra kosten die er aan verbonden waren voor hun rekening nam ik weet niet of dit kan namelijk ? alvast bedankt voor jullie antwoorden op deze post !!

• anneke 1

wij hebben ook bij arke geboekt, voor 17 dec. 3 w. maar nog steeds de reispapieren niet binnen.

Dit vind ik dus shit, we hopen dat het n orde komt.

• ron47

je reispapieren krijg je 2 weken van te voren zo iets

• anneke 1

ja, maar normaal moet je een aanbetaling doen, maar na 1 week nog niets gehoord. Hou ik niet van.

• ron47

ik betaal nooit een aanbetaling wij betalen 6 weken van te voren alles in een keer

• Hendrika

Bij het boeken moeten wij altijd een aanbetaling doen, restant 6 weken voor vertrek. Zowel bij Arke als Neckermann, zelfs bij een internet boeking.

De reispapieren kregen wij altijd ongeveer 10 dagen voor vertrek.

• anneke 1

klopt helemaal.