balen

• schollekop

wat een gedoe kunnen niet eens naar ons appartement of we moeten 500 euro betalen voor een ticket het wordt nu toch echt tijd dat het ophoud en we heerlijk weer kunnen genieten want in hurghada is niks aan de hand zo dit wou ik ff kwijt

• anneke-henk@home.nl

heb je het ook al geprobeerd via Turkije? wij hebben nu voor 21 Sept geboekt en wij betalen ongeveer 350 euro per ticket heen en terug.je bent wel wat langer onderweg maar je moet er iets voor over hebben.

• Ivon

Ik heb nog niks gehoord dat mijn vlucht geannuleerd is. Ik vlieg met Thomas Cook Belgie op 3 oktober. Ik hoop dat deze vlucht zeker doorgaat.

• schollekop

ivon klopt bij thomascook kun je wel wegkomen maar 499 een enkeltje is wel een hoop geld he en anneke waar heb je dan gekeken via turkye

• Ivon

Ik heb afgelopen dinsdag geboekt, en heb 438 euro betaald voor een retourtje. Dat is ook veel geld, maar dat heb ik er wel voor over. Nu staat dezelfde er vlucht voor 535 euro, dit is ook erg veel geld. Zolang ik niks hoor van Thomas Cook ga ik er vanuit dat deze vlucht gewoon doorgaat.

• anneke-henk@home.nl

Wij hebben geboekt via Cheap tickets .nl bij Turkish airlines Wij gaan via Brussel naar Istanbul daar overstappen naar Hurghada

• Peter Overeem

Amsterdam - Hurghada via EgyptAir, afhankelijk van de data ongeveer 500 Euro voor een retour.