inloggen op prikbord//voor Hermann

• agnes

Hallo Hemann.

Ik heb je op 21-08- een privé berichtje gedaan, heb je nog niet gelezen.

Elke keer moet ik me opnieuw inloggen op het prikbord.

Heb vanmorgen gereageerd op een privé bericht, eerst inloggen, nu aan jou een bericht, weer inloggen.

Eerder hoefde dit maar 1x in de zoveel tijd, bleef ik gewoon ingelogd.

Heb jij hier een verklaring voor??

groetjes Agnes.

• Fransje

Heyy Agnes wat raar ,

Ik heb daar geen last van ben bijna altijd gewoon constant ingelogd

Bijna vakantie voor jullie, je kan al af gaan tellen heeeeeeerlijk, alhoewel het hier ook nog steeds prima weer is :)

groetjes uit Boxtel

• agnes

Hai Fransje.

Ja, heel gek, moest me nu zelfs alweer inloggen na het berichtje van vanmorgen.

Ja, schiet lekker op en maar hopen dat er in de buurlanden niks gebeurd waardoor we niet kunnen gaan, je weet maar nooit!!

Zit toch al stiekem te kijken ivm annulering naar andere hotels in een ander land, hahaha.

Ja,wat boffen we hier zeg, ongekend toch maar heerlijk hoor.

groetjes Agnes.

• Hermann (Wulff-vrijetijd v.o.f.) (Beheerder)

Heb alles hier in de cockpit na gekeken en had niets verandert en kan niets veranderen.

Kijk even of je eigen computer wel goed staat en andere wachtwoorden wel vasthoud.

Groet, Hermann

• agnes

OK Hermann, kweet het ook niet.

Maar bij andere bv Facebook/ Hotmail en zo meld ik me altijd gewoon af, dus daar moet ik me wel iedere x aanmelden.

Bedankt, groetjes Agnes.

• joke

Heb daar meestal “last” van als ze weer aan de website aan het werken geweest zijn, dan staat alles anders….niet meer uitgeklapt met draadjes…ook niet meer te zien dat er andere berichten geplaatst zijn met “nieuw”…en dan ben ik inderdaad ook niet meer “ingelogd”… Dus kun je ook weer alles gaan veranderen…zelfs meldingen berichten zijn daar dan ineens veranderd bij je profiel/inloggegevens….

Misschien een ….internet-spookje…..

Dus tegenwoordig ligt e.e.a. voor prikbord binnen handbereik…..zelfs zo erg dat ik maar reservebriefje met gegevens in m'n tas heb zitten…..heb ook zo'n stom wachtwoord gekregen toen ik bij inloggen een keer niet eens meer wist wat m'n wachtwoord was…

Groetjes,

Joke.

• agnes

Hai Joke.

Wachtwoord zit goed in mijn geheugen, hahaha.

Kun je je wachtwoord niet wijzigen dan??? Moet toch kunnen.

groetjes Agnes.

• Hendrika

Niet dat ik een computerdeskundige ben, maar staat je computer misschien zo ingesteld dat bij het afsluiten hij automatisch de cookies en tijdelijke bestanden wist? Dan moet je elke keer opnieuw inloggen.

Ik heb geen problemen met dit forum. Maar als ik alle cookies, geschiedenis en tijdelijke bestanden verwijder, moet ik ook opnieuw inloggen.

• agnes

Hendrika, bij de andere sites meld ik me bewust af, blijf daar niet ingelogd staan.

Ik had hier eerder nooit problemen mee, eens in de zoveel tijd een keer inloggen en kon dan een poos zo bij mijn privé berichten of iets versturen.

Zal het eens bekijken, ben ook niet zo'n deskundige op dat gebied.

groetjes Agnes.

• Hendrika

Bij “mijn profiel” kun je heel gemakkelijk je wachtwoord wijzigen.