Hallo mensen, we hebben dus maar weer omgeboekt, nu voor 17 september. Dan gaat skytours als het goed is weer vliegen, dus we hopen dat er meer mensen gaan die datum want anders wordt het weer afgezegd. Volgens mij is het gewoon zo, de hoge heren/dames annex eigenaren van de vliegtuigmaatschappijen verdienen niet genoeg als het vliegtuig niet vol zit, want ja ach, waarom zou je genoegen nemen met een winst van 10.000 euro als het ook 100.000 kan zijn! en….de regering wil lieverd dat iedereen in europa blijft, want dan blijft het geld mooi hier. Nou ik zeg op mijn beurt Ik boek niet!!! in europa. Als het helemaal moet, ga ik net zo lief niet weg en ga ik volgend jaar 2 x zo lang naar egypte. Laat ik het geld lekker liggen waar het nu ligt. Wij hebben er voor gewerkt, kromgelegen zeg maar. Mijn man werkt 6 dagen per week, ik varieer van 4 tot 6 dagen. Alleen om onze vakantie naar egypte te kunnen betalen. Dan is dit wat nu gebeurd gewoon een grove schande. Geen negatief reisadvies, niks aan de hand. Maar gewoon stomweg kop in de wind en niet vliegen. Laten ze eens een goede reden geven waarom. Misschien kan ik er dan vrede mee hebben. Maar die reden kunnen ze niet geven, want er is helemaal geen reden. Ik ben erg boos om dit kleuter gedrag. En mijn hart gaat uit naar de mensen daar die hun gezin nu geen eten kunnen geven.