is er nog een manier??

• rahannah

Hallo lieve egypte liefhebbers, Vandaag zouden we afreizen naar ons geliefd egypte. Moest zelf naar het reisburo om te vertellen dat skytours ineens niet meer vliegt. Reisburo wist nergens van. Na een lang telefoongesprek uiteindelijk te horen gekregen dat wij inderdaad gelijk hebben en skytours niet meer vliegt. REDEN…GEEN REDEN. Nu konden we wel weer omboeken (3de x) Dus met de moed der wanhoop maar weer verzet. Net of onze bazen dat leuk vinden. En natuurlijk een aardig bedrag bij moeten betalen. Nu gaan we 17 september. Ik kan alleen maar hopendat het nog een keer gaat gebeuren. Want wees eerlijk, dit slaat nergens meer op. Ik ben er gewoon zo kwaad over hoe er met mensen omgesprongen wordt. Als ik de kans zie om ergens anders te boeken, zal ik dat zeker doen. Ik zal na dit jaar ook zeker niet meer boeken bij sky tours. wie weet nog een manier om toch af te reizen naar egypte…En dan wilik nog niet eens denken aan de mensen daar die van toerisme afhankelijk zijn hoeveelmensen nu geen inkomen hebben. Dit is toch te gek voor woordenX(:X

• Meisje

Zie draadje ‘oplichting door touroperators???? ’

Gelijk verhaal …. beloven van alles komen NIKS na, geld weg, vakantie weg !!! Echt een heel vies spelletje word er gespeeld :-(

• Auke

Hallo.

Volgens mijn informatie vliegt men niet meer vanuit nederland. Ook vanuit duitsland is het problematisch.

ECHTER KAN MEN GEWOON VANUIT SALZBURG (OOSTENRIJK) VLIEGEN.

Daar kun je deze week nog rechtstreeks naar Hurghada gaan.

Ik heb dus mijn reis omgeboekt met vertrek vanuit Salzburg.

Enige nadeel. Je moet nog in Salzburg zien te komen, maar ook dat lukt me.

Mijn duikvakantie pakt men dus niet meer van me af, en ik ga dus lekker binnenkort naar Hurgada.

• joke

Vanaf dusseldorf kan je al vanaf 6 september vertrekken….

Zie o.a. www.ab-in-den-urlaub.de

En leuke prijsjes gezien…1 week … al voor 299, 00…was dan wel niet all inc…..maar toch.

Condor vertrekt vanaf 16 september….

joke.

• kokkie02

Vlucht naar Cairo boeken en een binnenlandse vlucht pakken naar Hurghada. Is bija net zo duur. ( wel wat extra tijd)