Situatie Hurghada 30 Augustus

• Peter Overeem

Hallo Allemaal, maar weer even een update. Eigenlijk is er weinig te vertellen, Hurghada is nu toch echt zo'n beetje leeg qua toeristen, de taxi's rijden nog rond alsof er niets aan de hand is (maar die zijn wel meer een beetje laat van begrip) dus die zullen ook wel vakantie gaan nemen binnenkort. Volgens de geruchten zijn er al 45 hotels gesloten. Nu net hoor ik dat Café del Mar, een favoriet restaurant bij mijn gasten ook de deuren sluit, en het lijkt ook nog definitief te zijn. Net nog een bericht uit Nederland dat er vandaag nog mensen op het vliegtuig hierheen zijn gestapt (nee, weet zo niet de details) en die zouden dan op 5 September weer terug vliegen…. ongelooflijk, dus de reisorganisaties halen mensen vroegtijdig terug, maar op hetzelfde moment vliegen ze hier nog mensen heen…. dat kan je toch helemaal niet begrijpen! Daar moet ergens een economisch voordeel in zitten voor de reisorganisatie.

Hopelijk komt er aan deze onzin snel een einde.

Groetjes uit een zonnig en erg rustig hurghada,

Peter

• jopie

Hoop ut ,peter wij moesten ook weert om boeken .tis

Hopen nu op 17 sep te komen

• joke

Bekend plekje..links bij de overkapping, vaak gezeten met Cor…als we weer dropjes en stroopwafels voor hem hadden meegenomen.

• Meisje

Geef je weinig kans Peter, deze onzin gaat nog wel even door.

Er is weer te boeken vanaf 15 september, maar 100% kans dat deze en de navolgende vluchten weer worden geannuleerd.

Met onze centen in hun zak kunnen de touroperators en vliegmaatschappijen dit erg lang volhouden!!!!!!!

Zit al een week op mijn geld te wachten, word van alles beloofd maar nakomen doen ze pertinent NIET !!! :X

Zie ook mijn draadje hier op dit forum;

http://hurghada.startpagina.nl/prikbord/16733596/oplichting-door-touroperators#msg-16733596