Vraag aan Richard Keur

• Bianca en Harry

Hoi Richard,

Kun je ons vertellen hoe jij eea geregeld hebt met Neckermann?

Ze hebben alle reizen tot 15-09 geannuleerd,maar wij zijn het daar niet mee eens en willen gaan,temeer omdat Neckermann Belgie wel gewoon alles door laat gaan en zelfs vertrekt vanaf Schiphol!

We horen graag van je!!

Groetjes Bianca en Harry

• Richard Keur

Intussen voor de 3e keer omgeboekt, maar nu via skytours.nl. Ga de 31-08 weg naar Hurghada tm 22-9, deze vlucht HV719 14.05 staat nu nog steeds op de planning. Nu maar duimen dat hij doorgaat ;)

• jopie

zitten we in het zelfde vliegtuig richard.

en we blijven duimen

tot nu toe staat die er nog op (tu)(tu)

voor 30 augst zijn gecanceld

• Richard Keur

Wij blijven hopen op een goede afloop ;-) koffers zijn al bijna ingepakt…

• Bianca en Harry

Wij zijn vandaag eindelijk gebeld door Neckermann,maar hebben nog geen overeenstemming kunnen bereiken:S

• boelens

wij konden met skytours niet meer vertrekken op 30-8 omdat transavia niet meer vliegt . Daarop neckerman belgie gebeld en die zeiden ons het volgende:

Zoals wij de afgelopen weken reeds communiceerden, houden wij ons aan het reisadvies van de FOD Buitenlandse Zaken en kunnen wij hierdoor geen nieuwe klanten naar Egypte sturen. Omdat het reisadvies vandaag niet werd aangepast en wij een optimale flexibiliteit en vrijheid aan de klant wensen te geven, beslisten wij zonet om vertrekken naar de Egyptische badplaatsen tot en met 15 september te annuleren; zodat klanten tijdig een nieuwe vakantiebestemming kunnen kiezen. Wij liggen hiermee in lijn met diverse Nederlandse touroperators. Alle betrokken klanten zullen persoonlijk gecontacteerd worden.

Volgens mij vliegt er niets meer nu!!! BALEN!!!!!!!, moet ik toch nog ergens anders heen

• Richard Keur

Net ff op de site van schiphol gekeken, er is geen aankomst vlucht voor Hurghada. Wel een vertrekvlucht HV719. Echter, op transavia.com of nl is hier NIET op te boeken, ook niet in september ….

Hieruit maak ik op dat ik voor de 3e keer blij ben gemaakt met een LIJK die nu uit de kast komt. Echt zwaar K*T … voor de zoveelste keer.

Klacht indienen op transavia.com of nl in ONMOGELIJK, alles geprobeerd. Klootzakken.

Nu maar op facebook een klacht per bericht gestuurd, zullen wel niet meer op reageren.

Dit heeft alleen met geld en hun eigen veroorzaakte rotzooi te maken, half lege vliegtuigen laten ze niet vertrekken …..

Helaas staat de gewone burger weer als een leveloze klootzak te kijken hoe alles van hem word afgenomen.

Ik baal hier zo enorm van …

• steven

Hoi Richard,

Wat een chaos en onduidelijkheid, balen voor jullie, maar misschien een sprankje hoop, op de site van Transavia kun je GEEN chartervluchten zien alleen lijndiensten. En als op schiphol.nl je heen vlucht erin staat, dan komt ie echt wel

de volgende nacht terug, normaal staan de vluchten er voor de aankomende drie dagen erin jouw vliegtuig komt over vier

dagen terug.

Gr Steven

• jopie

Volgens mij staat onze vlucht er nog gewoon bij op Schiphol.nl richard

• Meisje

Van transavia.com nederland;

Beste Richard, de terugvlucht uit Hurghada (HV 720) komt aan op 1 september daarom kun je deze niet vinden als aankomstvlucht op 31 augustus.

Wij hebben op dit moment geen verkoop voor vluchten naar Egypte.

Tussen 2 en 16 septermber a.s. voeren wij helemaal geen vluchten uit naar Egypte.

http://www.transavia.com/hv/main/page?id=situatieegypte&lang=nl&country=NL

Wij hebben ook even voor je geinformeerd bij Neckermann en zij voeren ook geen vluchten uit vanaf Schiphol t/m 15 september a.s.