Help ons met de keuze

• Rob

Wij vliegen normaal 7 sep maar weten echt niet wat we moeten doen!

Liever gaan we gewoon maar zitten we straks echt in een leeg hotel? Zouden er echt geen toerisisten meer zijn ?

De veiligheid ben ik al overheen ik denk dat ik gewoon veilig daar ben!

Krijg ik spijt als ik niet ga of als ik wel ga ?

Mensen HELP ONS met een keuze !

Je kijkt al maanden uit naar iets en mijn vakantie gevoel is gewoon weg .om ergens anders heen te gaan krijg je nooit het zelfde waar je naar uit kijkt !

Wij weten het echt niet meer

• jopie

hoi rob

gewoon gaan

wij gaan ook gewoon ,wij gaan op 31 aust vliegen .

minamarkt ,hurghada

en als ik het goed begrepen heb velen met ons

jopie

• Rob

Ben jij niet bang om in een leeg hotel te komen ? Kan me niet voor stellen dat er bijna niemand is

• jopie

ik denk dat het wel mee valt

zal wel rustiger zijn dan anders

maar lege hotels geloof ik niet .

wij zitten in minamarkt (sekala)

dat is het centum van hurghada en daar is het over het algeen wel druk

wij gaan nu voor de 6de keer heen

• Rob

Wij gaan naar iberotel aquamarine

Zijn nog nooit in egypte geweest wouden eerst naar de piramides en zo

Maar willen nu gaan duiken.

Ik denk dat wij voor 80% gaan nog een beetje twijfel

• jopie

nee de piramides word um niet en luxor ook niet

maar tripjes op zee of naar giftun eiland is gaaf hoor .

of een safari trip is ook een aanrader

• pierre

Rob,

wij gaan ook gewoon op 7 september voor 4 weken weer naar Hurghada. Wij waren daar ook in februari 2011 toen de ellende er was met Mubarak. Het zal nu net zo stil zijn als toen. Maar dit heeft ook zijn voordelen hoor. Voor de veiligheid hoef je niet bang te zijn. Het is daar gewoon veilig. Maar als je van drukte houdt en veel mensen om je heen wilt hebben, dan kan je beter niet gaan. Hou je van rust, mooi weer, een heerlijke warme zee, rustige stranden, lekker eten dan moet je zeker gaan. Klein voordeel is ook dat de egyptische pond nu erg laag staat. 100 pond is nog geen 11 euro. Normaliter is dit rond de 12,50 tot 13 euro. Wij gaan 3 keer per jaar en genieten nog steeds iedere keer dat we er zijn. Dus Rob, gewoon lekker genieten daar!

• rob

Wij hebben vandaag de keurze gekregen om onze vakantie om te boeken maar alleen de reizen wat isropa aanbied kosteloos annuleren doen ze niet.

dus we hebben er voor gekozen om toch te gaan dus zien jullie allemaal daar wel :)

ben blij dat deze onzekerheid nu weg is en toch kunnen verheugen op een leuke maar wat rustigere vakantie

• jopie

nou rob ik denk een heel goede keus

wij gaan over drie dagen

veel plezier en een fijne vakantie

• aart bos

welkom in mooi en rustig Egypte. kom genieten en neem iedereen mee!