Peter aka Pjotr heeft hier de afgelopen periode met regelmaat de situatie in HRG doorgegeven. ik mis zijn stukkie een beetje en probeer het een keer van hem over te nemen,
ik begin met saai nieuws: er is niks mis met de situatie hier !!!! het enige wat begint op te vallen is de grote stilte. er zijn per dag minder toeristen, dus minder aktie in de stad en rondom de hotels. hotels worden intussen gesloten en van de grote ketens worden de gasten in 1 ( een ) hotel geplaatst. de gasten worden vertroeteld tot en met en genieten volop van het mooie weer, de mooie onderwaterwereld en de gastvrijheid van de goedbedoelende egyptenaar. vgl de berichten gaan de laatste nederlanders zaterdag as naar huis en komt er voorlopig niemand meer. echt onduidelijk is wanneer de touroperators weer aan de slag gaan. iedere club lijkt een andere datum in gedachte te hebben.
Peter en ik hebben ons best gedaan de media te informeren over de situatie hier en over het onbegrip over het aangescherpte reisadvies. we hebben zeker willen benadrukken dat we ook vooral denken aan de families van duizenden toeristenwerkers die nu zonder brood zitten.
heel veel mensen hebben niet door dat alle jongens deze kant op worden gestuurd om te werken waardoor ze hun fmilie kunnen onderhouden.
links en rechts al wat kritiek gekregen dat wij als ondernemers vooral aan onze centen denken terwijl we in de slag zijn met de media.
het zij zo.
ik zal bij iedere gelegenheid wanneer de media ons vragen de situatie hier naar eer en geweten uitleggen.
Peter, sterkte de komende tijd en we doen er een bakkie op. tijd genoeg nietwaar?