Hurghada smartline hotel??

• Muller

Hallo mensen!!

Wij zullen/zouden 01-09-2013 vertrekken op vakantie naar Hurghada

naar het smartline hotel Festival! Dit ligt in het Dakar centrum.

Weet iemand of hier nog meer toeristen in deze periode

zijn?

Want wij twijfelen of het moment heel erg of wij deze reis

moeten omboeken naar iets anders?

Terwijl wij ons zo op onze vakantie naar Egypte

hadden verheugd!

Is er nog iets te beleven?

Zijn er nog excursies te boeken?

Kan je daar 's avonds nog winkelen?

Trouwens Neckermann NL vliegt ook gewoon nog

Vanaf 01-09-2013!!

Hoop dat iemand ons spoedig iets meer informatie

Kan geven!!

• Cynthia

Beste Muller,

Ik weet niet precies wat jullie plannen waren, maar winkelen in Dahar is afgezien vd situatie sowieso niet mijn hobby. Ga je puur voor het relaxen in het resort, het vriendelijke personeel, heerlijke eten en het snorkelen in de prachtige rode zee, dan heb je geen reden om te annuleren en zou ik zeggen ga gewoon en geniet. Je merkt op dit moment niks van de situatie als je in het resort zit. Er schijnt wel een wat rustiger winkelcentrum in de buurt te zijn Sheraton Road maar daar kan ik je verder niks over vertellen.

Hopelijk krijg je nog veel positieve reacties zodat je gerustgesteld bent.

• tinus

dag,dahar is het oude gedeelte van hurghada. sakalla het nieuwere. in dat laatste zitten ook de meeste toeristen en winkeltjes. dahar is rustiger,authentieker en dus minder toeristisch ingesteld. hoe de situatie m.b t. dat nu is,weet ik niet. althans ik zit er niet nu,maar lees natuurlijk wel eens wat hier.

ik zit meestal in de winter voor een paar maanden in dahar. voor het laatst jan/mrt 2013. ik vrees dat dahar nog stiller zal worden-en misschien al is-dan sakalla gezien de politieke situatie in egypte etc. etc. etc.

de markt van hurghada is niet zo gek ver van het centrum van dahar en is wel leuk om te zien hoe dat daar is en toegaat in vergelijking met onze albert cuyp in adam.

• Bianca en Harry

Wij gaan 5-9 nar hetzelfde hotel voor de eerste keer,daarvoor altijd naar het SunriseHolidays Resort.

Wij weten ook niet wat we moeten verwachten……….

Groetjes Bianca en Harry

• aart bos

Tinus,

je vergelijking met de Albert Cuyp gaat niet helemaal op. al kwijlend zit ik nu te typen terwijl ik denk aan een harinkie met ui en een patatje met piccalilly.

wel is de markt hier een mooi voorbeeld van het dagelijkse egyptische leven. kom er 3/4 x in de week en laat ook wekelijks gasten van ons de unieke sfeer proeven.

ik mis nu al 5 minuten amsterdam, maar dat gaat wel weer over.

leverworst uit 't zuur

lekker tappie

kilootje drop

zure bom

GENOEG !

• Bianca en Harry

Als we van Neckermann mogen gaan,willen we best drop voor je meenemen hoor Aart :-)

• tinus

ik bedoelde juist in tegenstelling met de albert cuyp,aart.mijn zus woont daar vlakbij dus ik kom er nog wel eens een paar keer per jaar. zelf woon ik al weer bijna 30 jaar in utrecht.

• Bianca en Harry

Wij hebben donderdag gebeld met Neckermann Nl en toen konden ze nog niet vertellen of er na 31-08 weer gevlogen werd