Neckermann Belgie vliegt wel vanaf september

• Cynthia

Onderstaand stukje tekst stond op hun website, daaronder stonden een aantal last minutes naar Egypte:

"Wij hebben beslist dat de vluchten tot en met 31 augustus 2013 geannuleerd worden. Alle betrokken klanten werden reeds door onze diensten gecontacteerd.

De situatie in de toeristische badplaatsen in en rond de Rode Zee (Hurghada, El Gouna, Marsa Alam, Sharm El Sheikh, Taba) is nog steeds stabiel en ongewijzigd. Dit blijkt eveneens uit verscheidene verslagen en getuigenissen van mensen ter plaatse."

M.a.w. hun vluchten vanaf 1 september gaan gewoon door. Je wordt heus niet in een leeg hotel geplaatst, ze voegen gewoon een aantal hotels samen.

Ik ben bang dat als iedereen gaat annuleren we het beeld zelf in stand houden, lijkt mij als er gewoon toeristen vertrekken dat dat vanzelf een positief effect gaat hebben.

En probeer de rust ook positief te bekijken; plek in het vliegtuig, geen wachtrijen bij het buffet en een mooi plekje op het strand!!!!

Ik durf dit allemaal te plaatsen omdat mijn man op dit moment in Arabia verblijft, ook omgeboekt vanaf Bel Azur. Niettemin heeft hij een fantastische tijd daar met de mensen en heeft de tijd van zijn leven, ook dankzij Voodoo Divers, die helaas deze week hun laatste geweldige boottocht organiseren vanwege de rust. Hij zat met 20 mensen in het vliegtuig!

• René

Hoi, wij zijn vandaag (24 augustus 2013) teruggekomen uit Hurghada. Wij zaten in hotel Titanic Resort en er was totaal NIETS te merken van ongeregeldheden of onrust! Hier kan je gewoon van je vakantie genieten…………..