Hallo, wij hebben onze reis geboekt bij holland internetional/ arke en zullen 9 november naar hurghada afreizen naar aladdin
daar gaan wij al jaren heen.
Nu zat ik net even voor de fun op de site te kijken of ze de prijzen misschien aangepast hadden en of ik mijn stoel misschien goedkoop kon upgraden en z dat arke en zowel holland international
zowel aladdin, ali baba en jasmin niet meer op de site hebben staan.!!!!
Nou vraag ik me af als wij toch 9 november afreizen naar hurghada waar we dan neergezet gaan worden want zijn dan deze hotels al gesloten?????
Ik heb ook geen zin om ergens anders in een hotel te gaan zitten het is ook wel een beetje ons doel in deze moeilijke tijd om dan ook het personeel even een hart onder de riem te steken en wat extras toe te stoppen we zien ze al zoveel jaar maar als ik dan heel ergens anders terecht komt vraag ik me eerlijk gezegt wel af of ik dan nog wel wil gaan.
Heb van holland international nog niets gehoord over een evt overboeking !!! vind het ook wel heel vreemd maar snap ook heel goed dat de hotels niet voor een aantal gasten open kunnen blijven
in het geval van aladdin, ali baba en jasmin had ik zelf het idee dat er waarschijnlijk een hotel open zou blijven waar dan alle gasten ondergebracht zouden worden.
Weet iemand hoe het zit met deze hotels!!!!