niet meer kunnen boeken aladdin

• sandra

Hallo, wij hebben onze reis geboekt bij holland internetional/ arke en zullen 9 november naar hurghada afreizen naar aladdin

daar gaan wij al jaren heen.

Nu zat ik net even voor de fun op de site te kijken of ze de prijzen misschien aangepast hadden en of ik mijn stoel misschien goedkoop kon upgraden en z dat arke en zowel holland international

zowel aladdin, ali baba en jasmin niet meer op de site hebben staan.!!!!

Nou vraag ik me af als wij toch 9 november afreizen naar hurghada waar we dan neergezet gaan worden want zijn dan deze hotels al gesloten?????

Ik heb ook geen zin om ergens anders in een hotel te gaan zitten het is ook wel een beetje ons doel in deze moeilijke tijd om dan ook het personeel even een hart onder de riem te steken en wat extras toe te stoppen we zien ze al zoveel jaar maar als ik dan heel ergens anders terecht komt vraag ik me eerlijk gezegt wel af of ik dan nog wel wil gaan.

Heb van holland international nog niets gehoord over een evt overboeking !!! vind het ook wel heel vreemd maar snap ook heel goed dat de hotels niet voor een aantal gasten open kunnen blijven

in het geval van aladdin, ali baba en jasmin had ik zelf het idee dat er waarschijnlijk een hotel open zou blijven waar dan alle gasten ondergebracht zouden worden.

Weet iemand hoe het zit met deze hotels!!!!

• josschie

Bij tjingo nog gewoon te boeken

Twee jaar geleden werden mensen allemaal in het ali baba hotel geplaatst.

• Serge

Wij zitten nu in Jasmine village en doordat er geen toeristen meer komen zullen wij hoogstwaarschijnlijk overmorgen naar Ali Baba verhuizen. Vandaag zijn de mensen van Alladin al verhuisd, dus ik denk dat dit een reden is dat je ze niet meer kunt boeken.

• JolandaH

Ik zie ze wel op de arke site staan…zal t hieronder proberen te plakken

http://www.arke.nl/vakantie/egypte/hurghada/hurghada-stad/aladdin.aspx

http://www.arke.nl/vakantie/egypte/hurghada/hurghada-stad/jasmin-village/prijzen.aspx

• aart bos

voor zover wij weten gaan de mensen van jasmin en alladin naar ali baba. de mensen van arabella en bel air gaan naar arabia en de mensen van giftun gaan ook naar arabia. dus alle mensen van de azur hotels gaan van 7 plekken naar 2 plekken. van een personeelslid weten we dat hij 16 dgn onbetaald verlof heeft gekregen. dus 5 complete teams ( honderden mensen ) zitten thuis op een houtje te bijten. SHIT ! ( sorry )

• josschie

Ja en dit alles doordat de reisbureau's niet goed geiinformeerd zijn.

jammer heel erg jammer.

• Sam

Je kunt weer gewoon boeken bij arke.

Vanaf 5 september vliegen ze weer vanaf dusseldorf.

Groet Sam