Isropa gaat tot nu toe nog naar hurghada

• Cynthia

Hai Rob,

Begrijp ik nou dat je gaat annuleren? Als wij massaal gaan annuleren wordt het nooit meer wat.

Ik kreeg als geweldig alternatief door Neckermann Tunesie aangeboden..pffff voor de echte Egypte/Rode Zee liefhebber bestaat er géén alternatief!!!

Wat je zegt, buiten het feit dat Turkije enz. bij lange na niet kunnen tippen aan Egypte, betaal je ook nog eens met gemak 300 euro meer, en dan mag je blij zijn als daar het eten bij zit.

Ik zou er nog eens goed over nadenken voor je Egypte gaat annuleren.

• Rob

Cynthia je moet begrijpen dat ik heel graag naar egypte wil want kijk er al maanden naar uit!!! Maar om in een leeg hotel te zitten waar geen animatie is plus dat veel winkels dicht

Zijn en geen pirmides of luxor kan bezoeken ? Is voor mij geen vakantie !

Ik ben nog nooit in egypte geweest en hadden grote plannen daar maar dat kan dus nu niet

• Cynthia

Dag Rob,

Als het gaat om Luxor, de pyramides, winkeltjes en animatie zou ik inderdaad wachten tot het weer kan. Ik hoop dat je alsnog een leuke vakantie kan boeken en misschien volgend jaar je reis naar Egypte kan maken.

• peetv

Heb je vandaag nog gebeld? Is het al gelukt?

• Rob

Heb contact gehad met d reizen en hun hebben contact gehad met isropa en ze kunnnen mij maandag vertellen wat isropa gaat doen. Dus ik wacht nog tot maandag en als dat niet helpt ga ik actie ondernemen

• peetv

Succes, ik hoop dat het gaat lukken.