hurghada 31 augustus

• rahannah

Halloo wij gaan dus 31 augustus lekker naar egypte. Wij gaan met goede moed en blijde verwachtingen terug naar ons resort. We hopen dat vele ons zullen volgen zodat de bewoners daar ook weer werk en inkomen zullen hebben. Aan ons zal het in elk geval niet liggen. En mijn man en ik zien geen problemen daar in hurghada. Dan maar niet naar cairo. Dan maar lekker de zee op…visjes kijken en zwemmen. Is ook heel leuk. Ik hoop dat over anderhalve week het weer wat drukker wordt en iedereen zijn favoriete vakantie lekker kan gaan nemen en heerlijk kunnen gaan genieten in het mooie en gezellige hurghada.

• Richard Keur

Beste rahannah,

Ook wij hebben, na heel meel moeite, kunnen omboeken. De vakantieganger heeft hierin GEEN vrije keuze, gefeliciteerd uw vakantie is geannuleerd en wilt u uw geld terug? dat word je opgedrongen door de maatschappijen.

Uiteindelijk toch nog gelukt en na boze mail omgeboekt, wij gaan nu van 01-09 t/m 22-09 naar ons vaste resort in Hurghada met Neckermann.

Wij en onze Egyptische en Duitse vrienden kijken hier enorm naar uit.

• aart bos

lang leve optimisten !! heb een fijne vakantie

• rahannah

Komt helemaal goed!!!!!! We gaan zoals altijd genieten van het fantastische Egypte. Nog 1 week>:D<(:P)(tu)

• rahannah

Beste Richard heel veel plezier met je vakantie. Fijn dat je hebt kunnen omboeken. Misschien lopen we wel een keer langs elkaar, zonder het te weten.

Geniet ervan. Dat gaan wij ook doen(tu)

• Cynthia

Hai Rahannah,

Je hebt helemaal gelijk, hopelijk volgen er meer zodat we onze geweldige lieve vrienden in Egypte overeind kunnen houden.Ik ga helaas pas in november maar mijn man en zoon zitten nu in Hurghada en hebben de tijd van hun leven.

• sjaak van der geer

Hoi , wij zouden 19 augustus vertrekken naar Hurghada maar door de onduidelijke reisadviezen van de overheid hadden we besloten om te annuleren. Onze zoon is echter wel gegaan met zijn vriendin en schoonfamilie. Hij zit er nu een week en heeft de vakantie van zijn leven. Inmiddels zijn ook wij volledig overtuigt dag het 100!% veilig is en hebben gisteren tickets geboekt bij Egypt-air met bestemming Hurghada. Ze vliegen alleen met een tussenstop in Cairo. Kamers hebben we apart gereserveerd bij Steigenberger Al dau. Dus iedereen die twijfelt, ga gerust naar een resort aan de rode zee want er is daar serene rust en geen onrust. Wij gaan in ieder geval wel. Gr.

• Bianca en Harry

Hoi Richard,

Kun je ons vertellen hoe je dat geregeld hebt?

Wij lezen net dat Neckermann tot 15-09 alles geannuleerd heeft,maar we willen hoe dan ook gaan!!

Alvast bedankt!

Groetjes Bianca en Harry

• aart bos

goed gedaan, ga genieten !

• Meisje

Kon geen klacht indienen bij Trasavia.com of NL dus daarom maar op FB gedaan;

Waarom vind ik geen aankomstvlucht vanaf Hurghada op 31-08 en wel een vertrek HV719?

Waarom kan ik niet online boeken voor een vlucht op de HV719 naar Hurghada?

Word er schijt ziek van dat er naar alle waarschijnlijkheid al voor de 3e keer word geannuleerd, willen jullie geen geld meer verdienen aan vakanties naar Egypte??

En het schijnt dat Neckermaan Belgie wel gewoon vertrekt vanaf Schiphol??????

Gaarne uw reactie!!

Reactie van Transavia NL:

Beste Richard, de terugvlucht uit Hurghada (HV 720) komt aan op 1 september daarom kun je deze niet vinden als aankomstvlucht op 31 augustus.

Wij hebben op dit moment geen verkoop voor vluchten naar Egypte.

Tussen 2 en 16 september a.s. voeren wij helemaal geen vluchten uit naar Egypte. Wij hebben ook even voor je geïnformeerd bij Neckermann en zij voeren ook geen vluchten uit vanaf Schiphol t/m 15 september a.s.

Mijn laatste reactie, nog steeds zonder tegenreactie:

Naar mijn bescheiden menig ruikt dit naar een enorme oplichting van de touroperators en Transavia.

Er staat intussen al dik €4000,00 open van 2 boekingen en kan zo een dikke week wachten op mijn geld.

Bovendien kan er nu nog steeds geboekt worden terwijl als je goed nakijkt er GEEN vluchten meer door jullie word uitgevoerd!!!

Dit schrijven komt tevens op FB twitter en prikbord.nl te staan, waarvan akte bij deze.

Gr. Richard Keur