Kon geen klacht indienen bij Trasavia.com of NL dus daarom maar op FB gedaan;
Waarom vind ik geen aankomstvlucht vanaf Hurghada op 31-08 en wel een vertrek HV719?
Waarom kan ik niet online boeken voor een vlucht op de HV719 naar Hurghada?
Word er schijt ziek van dat er naar alle waarschijnlijkheid al voor de 3e keer word geannuleerd, willen jullie geen geld meer verdienen aan vakanties naar Egypte??
En het schijnt dat Neckermaan Belgie wel gewoon vertrekt vanaf Schiphol??????
Gaarne uw reactie!!
Reactie van Transavia NL:
Beste Richard, de terugvlucht uit Hurghada (HV 720) komt aan op 1 september daarom kun je deze niet vinden als aankomstvlucht op 31 augustus.
Wij hebben op dit moment geen verkoop voor vluchten naar Egypte.
Tussen 2 en 16 september a.s. voeren wij helemaal geen vluchten uit naar Egypte. Wij hebben ook even voor je geïnformeerd bij Neckermann en zij voeren ook geen vluchten uit vanaf Schiphol t/m 15 september a.s.
Mijn laatste reactie, nog steeds zonder tegenreactie:
Naar mijn bescheiden menig ruikt dit naar een enorme oplichting van de touroperators en Transavia.
Er staat intussen al dik €4000,00 open van 2 boekingen en kan zo een dikke week wachten op mijn geld.
Bovendien kan er nu nog steeds geboekt worden terwijl als je goed nakijkt er GEEN vluchten meer door jullie word uitgevoerd!!!
Dit schrijven komt tevens op FB twitter en prikbord.nl te staan, waarvan akte bij deze.
Gr. Richard Keur